[WinXP] Veilige modus werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-05 08:53
Sinds de installatie van de nieuwe videokaart (Sapphire 9700 Pro voor 199 euro op de PC DUMP >:) ) geeft de pc geen beeld meer na het windows scherm. De oorzaak van dit probleem heb ik via de search inmiddels gevonden, maar om het probleem op te lossen moet ik in de veilige modus zijn of VGA modus zijn. En wanneer ik op F8 druk en naar de veilige modus wil gaan start hij opnieuw op in plaats van naar Windows te gaan. Met VGA modus gaat ie wel naar Windows maar krijg ik ook geen beeld (dit komt omdat ik VGASAVE heb uitgeschakeld, deze had conflicten). Waarom doet m'n veilige modus het niet? (en heeft iemand misschien een ander idee om weer beeld te krijgen? Alle andere opties van F8 (incl systeemherstel) helpen NIET).

Nederlander in België

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 20:49
heb je, nog met de oude videokaart erin, wel alles op standaar-vga gezet?

No production networks were harmed during this posting

• Elektronicanet
de oude videokaart zit er nu weer in... same problem... kom niet in windows met beeld :'(

Nederlander in België

• Elektronicanet
Edit: inmiddels heb ik zelf uitgevonden dat je met de Recovery console mbv Enable en Listsvc de VGASAVE driver aan kunt zetten. Dat is dus wat ik gedaan heb. En toch... het mocht niet baten :'( Help :P

Nederlander in België

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde gehad. Maar kan je ff alles precies beschrijven wat je in je coputer heb en welk OS je heb. En ook of je schijven in RAID staan.

• Elektronicanet
Ja... maar inmiddels heb ik al geformatteerd. Gelukkig kon ik via het netwerk mijn bestanden nog backuppen!

Nederlander in België

Verwijderd

Ik had mijn computer tot sinds kort in RAID 1 staan, maar daar is volgens mij windows op stuk gelopen. Nadat ik alleen windows had geformatteerd en opnieuw erop had gezet deden de schijven het weer. Waardoor ik de rest kon backuppen om vervolgens daarna alles te formateren
Pagina: 1