[redhat 9.0] Pure FTPd

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb redhat 9.0 als distro gekozen voor een FTP server

Hier zit standaard een vrij simpele FTP server bij.

Ik wil graag alles kunnen beheren en wil niet voor iedere gebruiker een user aanmaken in linux.

Nu ben ik niet zon gevorderde linux gebruiker en heb het volgende probleem

Als ik de server start met default settings werkt hij. Al geef ik verschillende parameters mee vertikt het programma het.

Nu is er een GUI voor de KDE. Dit lijkt me wat makkelijker werken. Helaas krijg ik dat ding niet geinstalled. Hij vraagt bij de installatie van de RPM om libcoreGL oid.

Waar haal ik dit vandaan? In de search stond dat het bij Nvidea drivers hoorde. IK heb alleen geen Nvidia kaart

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ilovetechno schreef op 23 augustus 2003 @ 19:04:
Als ik de server start met default settings werkt hij. Al geef ik verschillende parameters mee vertikt het programma het.
Wat voor parameters geef je mee, wat heb je veranderd in de configfile ? Welke foutmeldingen krijg je dan ?
Nu is er een GUI voor de KDE. Dit lijkt me wat makkelijker werken. Helaas krijg ik dat ding niet geinstalled. Hij vraagt bij de installatie van de RPM om libcoreGL oid.
Het lijkt me sterk dat hij zegt 'libcoreGL o.i.d.' Wat is de exacte foutmelding ? Heb je al gezocht naar dat missende bestand op http://rpmfind.net :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
.../pure-ftpd -S 666 - c20 -W &

Ik heb niets veranderd in de configfile.

fout die ik krijg is deze:
error: Failed dependencies:
libGLcore.so.1 is needed by kcmpureftpd-0.8-1

Ik kan geen rpm vinden helaas. Het is volgens mij een opengl libary. Maar deze lijkt me toch standaard in Redhat te moeten zitten