• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben van plan deze mp3 speler te kopen maar heb toch nog een paar vraagjes:
- is de firmware van deze mp3 speler upgradable?? want ik sommige reviews zie in staan van wel in en andere weer van niet :S
- hij kan geen mwa afspelen.. is dit nadelig?? dat er in de toekomst mischien steeds minder mp3 komen en meer wma?? of loop ik nu slap te lulle?? :P

[ Voor 3% gewijzigd door naps op 23-08-2003 18:37 ]

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[message=18575403,noline]- hij kan geen mwa afspelen.. is dit nadelig?? dat er in de toekomst mischien steeds minder mp3 komen en meer wma?? of loop ik nu slap te lulle?? :P
Zelf nog nooit als een nadeel ondervonden, een check op mijn systeem leert mij dat ik 4 wma liedjes heb. Stel dat ik die nou HEEEEEEEEL graag op me player wilde hebben dan download ik wel een mp3 versie, of zou ik hem omzetten......

Geen wma support is jammer, maar zeker geen reden om een speler daar op te laten liggen imho

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:30
Hey naps, ken ik deze vraag niet ;) Wat ik nog ff wilde opmerken: het is de MP30 en hier is al een topicje van: Wie weet wat meer over Chic MP30 ???

sensei_d.fpv channel

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
MariahCareyLover schreef op 23 August 2003 @ 22:56:
Hey naps, ken ik deze vraag niet ;) Wat ik nog ff wilde opmerken: het is de MP30 en hier is al een topicje van: Wie weet wat meer over Chic MP30 ???
jah maar niemand beantwoorde m :(