Toon posts:

[win98SE]

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
goedemiddag

ik probeer net fifa 2002 op te starte en dan krijg ik een schermpje wat zegt "de bewerking is geannuleerd wegens op uw systeem geldende beperkingen. neem contact op met de systeembeheerder" maar ik ben de systeem beheerder en tegen mijn neus prate help ook nie

en die cd van win98SE is al zovaak gebruikt dat hij een beetjuh vurslete is (heb half jaar uit doosje gelegen op een plank) dus ik durf mijn pc niet te formatte en mijn pc is niet geschikt voor ME (wegens drivers) en niet voor win2k en xp door bepaalde programma's die ik niet missen kan

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Puntje 1: Leer een klein beetje nederlands.
Puntje 2: Zet je probleem eens duidelijk in je topic.
Puntje 3: Indien je PC geen ME/2K/XP draaien kan is de kans groot dat ie FIFA2002 ook niet slikt...

Forget your fears...
...and want to know more...

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 00:31

krvabo

MATERIALISE!

1) wij praten hier correct Nederlands
2) het is niet slim om een cd op een plank zonder doosje te leggen
3) ajb geen Breezahpraat ;)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Je hebt een probleem met een spel, en niet met windows zelf. Daarom hoort dit niet in Windows Operated Systems maar in Spielerij - Problemen & Vragen.
Je topic voldoet niet aan de richtlijnen in Spielerij - Problemen & Vragen gelden(en ook niet aan de algemene GoT policy: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), dus ik verplaats je topic niet.
Lees de dingen die ik hier boven heb genoemd maar eens goed door voordat je eventueel nog een topic opent.

Dit topic is gesloten.