Toon posts:

Hoe haal ik die autoradio uit mijn alfa 33?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ik heb een alfa uit 91, en vandaag een nieuwe mp3 radiospeler gekocht... nu krijg ik dat oude kreng wat er nu in zit niet uit :( Zoals je leest heb ik totaal geen verstand van dit soort dingen... Kunnen jullie me helpen? :)

Greetz Ron

Verwijderd

Als je ons nou eerst eens verteld wat voor één je er nu in hebt zitten dan kunnen we je misschien beter op weg helpen.

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

vermoedelijk zal er bij de oude radio 2 beugeltjes geleverd zijn waarmee je de radio eruit kunt halen

Meneer 1000 has spoken......

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

- Mes pakken
- Mes aan de onderkant van de radio steken
- Ook aan de linkerkant en de rechterkant, en de bovenkant
- Radio zit nu wat losser
- Radio naar voren trekken

klaar

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08 15:36
Kan je niet even een foto maken van het dashboard met de radio die er nu in zit.
En ook merk en type radio vermelden in hoeverre dat niet te zien is op de foto....

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt! Bedankt voor jullie advies. Mijn turkse overbuurman heeft even geholpen, ding was er zo uit :)

greetz

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 16:06
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 18:19:
Het is al gelukt! Bedankt voor jullie advies. Mijn turkse overbuurman heeft even geholpen, ding was er zo uit :)

greetz
Foute extra informatie. ;p

Maar misschien even vertellen wat voor merk het was en hoe je em eruit hebt gekregen, zodat als andere mensen hetzelfde willen doen zij dit @ de search kunnen vinden.

Maakt soms wel eens een foto ...

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Mr.B schreef op 23 August 2003 @ 18:21:
[...]

Foute extra informatie. ;p

Maar misschien even vertellen wat voor merk het was en hoe je em eruit hebt gekregen, zodat als andere mensen hetzelfde willen doen zij dit @ de search kunnen vinden.
Lol :9
Altijd handig zòn buurman

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Verwijderd

Topicstarter
Kwestie van lomp geweld :) (er is niet veel meer over van die oude radio)

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 07:24
Dat is altijd met die oude radio's, toen ik mijn auto kocht zat er een radio in met 2 draaiknoppen. Daar moest je gewoon met een tang aan die draaiknoppen gaan trekken, hoe lomp.

En toen die eruit was, zat er achter nog een plastic draaggeval die groter was als het gat waar ie uit moest, je raad wel met hoeveel lomp geweld ik dat ding eruit heb gesloopt.

BlaBlaBla

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 18:19:

greetz
D'r kwam een enorm flauwe grap in me op, maar dat is denk ik bij iedereen zo 8)7

Bij onze Toyota is alles tegenwoordig ingebouwd, valt niets meer uit te slopen. Nou ja misschien er wel uit maar dan krijg je er niets meer in :)
Pagina: 1