Toon posts:

Samsung Dvd-rom

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb een probleem met een Samsung SD-612F dvd-rom speler. Deze leest een groot aantal cd's niet en de ene keer pakt hij een bepaalde cd niet en de andere x pakt hij dezelfde cd wel. Ik heb de firmware al proberen up te daten maar dit werkte niet.....zou de laser vies izjn....iemand suggesties?

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Heeft de dvd speler vroeger wel naar behoren gewerkt? Of is ie altijd al zo, in dat geval is er denk ik iets mis mee.

Geef maar iets mee info ;)

Grolsch Royce!

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeftet altijd (redlelijk) goed gedaan.....het is alleen niet mijn dvd speler dus ik weet niet ofer iets is gebeurt waardoor die "kapot" is gegaan

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik zou toch proberen er een nieuwe firmeware op te zetten. Heb je het programma van Samnsung gebruikt, en wat voor error krijg je als je flasht ?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Geen error, die dvd-player is niet compatible met dat programma....en als ik "los" de firmware wil downloaden is die er alleen voor xp...en ik zoek ze voor ME......

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51

LopeZ

Too much is never enough

Topic hoort in OM maar verder lijkt dit op een basic vraag, je hebt cleaning cd's, probeer er eens 1. Over flashen moet je even in de OM faq kijken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.