ik heb nog ram nodig voor mn nieuwe pc: een msi neo2 mobe met pentium4 2.8mhz800fsb. ik ben van plan om 512 mb corsair twinx geheugen te kopen. ik kan kiezen uit 400 mhz low latency of 467 mhz(3700) maar met vrij hoge cas voor 200 euro of 500mhz(4000) ook met hoge cas voor 50 euro meer. wat is het beste denken jullie?
Je hebt dus een NEO, die overclockt automatisch ( tomshardware ) dus ik raad aan geheugen de kopen dat overclocken aankan! Die 3700 ziet er dan goed uit maar als je wilt kun je natuurlijk ook die 4000 nemen!
Ik raadt 3200 af behalve als die goed over valt te clocken!
Ik raadt 3200 af behalve als die goed over valt te clocken!
There is no place like ::1
Wat denk jij zelf? 
Kijk eens in de FAQ van dit subforum voor enkele inkoppertjes:
Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?
RAM FAQ
/overbodig
Tot slot wil ik je er even op wijzen dat ik door dit topic (niveau, leesbaarheid/inhoud van topicstart, titel, etc) de indruk heb dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Kijk eens in de FAQ van dit subforum voor enkele inkoppertjes:
Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?
RAM FAQ
/overbodig
Tot slot wil ik je er even op wijzen dat ik door dit topic (niveau, leesbaarheid/inhoud van topicstart, titel, etc) de indruk heb dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
[ Voor 46% gewijzigd door BalusC op 23-08-2003 17:09 ]
Dit topic is gesloten.
![]()