Hoe kan ik variabelen die ik een tekst bestand ophalen, dan via een website aanpassen en weer opslaan in het zelfde tekst document?
Okay, even een aanpassing aan mijn POST....
Ik ben dus een website aan het maken. Nu wil ik voor de beheerder van deze site het aanpassen van variabelen makkelijker maken.
Nu moet hij zelf het tekst bestandje openen en hier de variabele aanpassen.
Nu wil ik het voor hem makkelijker maken en dit via een website regelen.
Deze site(pagina) moet dus het tekst bestandje openen, alle verschillende variabelen op het scherm tonen. Deze variabelen moeten via een "FORM" aanpasbaar zijn.
Nu hoef ik alleen te weten hoe ik een variabele uit een tekst bestand kan lezen en deze zelfde variabele ook weer in het bestand kan opslaan. De hele source-code hoef ik niet te hebben. Dat zoek ik zelf nog wel uit. Alleen dus het gedeelte van het openen en opslaan
Okay, even een aanpassing aan mijn POST....
Ik ben dus een website aan het maken. Nu wil ik voor de beheerder van deze site het aanpassen van variabelen makkelijker maken.
Nu moet hij zelf het tekst bestandje openen en hier de variabele aanpassen.
Nu wil ik het voor hem makkelijker maken en dit via een website regelen.
Deze site(pagina) moet dus het tekst bestandje openen, alle verschillende variabelen op het scherm tonen. Deze variabelen moeten via een "FORM" aanpasbaar zijn.
Nu hoef ik alleen te weten hoe ik een variabele uit een tekst bestand kan lezen en deze zelfde variabele ook weer in het bestand kan opslaan. De hele source-code hoef ik niet te hebben. Dat zoek ik zelf nog wel uit. Alleen dus het gedeelte van het openen en opslaan
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 16:31 ]