Toon posts:

VGA kabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Mijn VGA kabel is kapot, en ik wil graag een nieuwe kopen maar de VGA kabel die ik nodig heb is onvindbaar? Ik ben al een paar zaken langsgeweest maar daar verkopen ze niet de juiste VGA kabel, mijn monitor is vrij oud en ondersteund die nieuwe dunne kabeltjes niet denk ik. Met die dunne VGA kabels trilt mijn beeld als een gek. Zie het plaatje hieronder welke ik nodig heb, weet iemand misschien waar ik die kan kopen??
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.dadema/DSCS0042.JPG

Thnx

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 07:27
Staat er niet gewoon een speakerset of bureaulamp (halogeen) naast de monitor? Die kunnen ook de oorzaak zijn van dat getril...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

vga kabels zijn niet goedkoop, althans een goede niet.
die dunnekabels kunnen inderdaad problemen opleveren als er een boel inteferentie is.

probeer eens een dikkere afgeschermde vga kabel te regelen.

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 07:27
De vraag van de topicstarter is nu juist waar hij die moet regelen...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 13:04

job

mijn post is om te geven dat het niets met ondersteuning heeft te maken.
maar met kwaliteit.
en waar je die kan krijgen?
in een pc winkel, heeft de ene winkel alleen dunne, dan ga je naar een andere shop.

als TS ook niet aangeeft waar hij woont, kunnen we hem natuurlijk ook niet helpen.

Verwijderd

Je kunt je lokale pc-boer wel vragen of ze hoogwaardige kabels kunnen bestellen. Die zijn inderdad wel vrij duur (dacht rond de 20-30 pleuro, maar reken me er niet op af) Ze zijn in ieder geval bestelbaar, dus je pcboer moet ze wel kunnen krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx ik zal het eens vragen, heeft de VGA kabel die op de foto staat ook een speciale naam ofzo??
Ja nu je het zegt het zal idd de interferentie wezen, ik heb een hoop elektrische apparaten aanstaan, mengpaneel versterker etc.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum en in:
[FAQ]FAQ[/FAQ]
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
:)

En hou je mailbox in de gaten B)

[ Voor 13% gewijzigd door BalusC op 23-08-2003 16:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.