Toon posts:

Probleem met herkennen harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week zijn er problemen met mijn harde schijf op mijn p3 600mhz. Bij het schrijven naar deze schijf na een variabele tijd (van 30min tot 5 uur) ''hangt' ie en maakt ie een geluid wat je niet wilt horen. Dan herstart de computer zich maar wordt de harde schijf niet meer herkend. Na verloop van tijd (zeg 2 uur) wordt de harde schijf bij het opstarten weer herkend. Ik dacht eerst dat het aan de koeling van de harde schijf lag maar een direkte ventilator schijnt niet te werken en ook formatteren helpt niet. Heeft iemand een idee wat er aan de hand is (zou een nieuwe harde schijf de oplossing zijn?)?

Alvast bedankt

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Test die schijf met een diagnostische programma (kun je downloaden bij de site van de fabrikant van die schijf)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:12

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is GT, oftewel Gadget Talk, maar het hoort in OpslagMedia en I/O Controllers, want het gaat hier om je hdd ;), oftewel:

Move GT > OM :)

overigens, aan die geluiden die je meldt te horen, zou ik denken dat je hdd aan het overlijden is, dus snel backups maken als je dat nog niet gedaan had.

LinkedIn
Instagram

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
backuppen en opsturen is het enige wijze advies in deze situatie idd.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Inderdaad :) Het is dat je jammerlijk het verkeerde subforum binnenstapte, anders was dit topic helemaal niet nodig. De antwoorden, oplossingen en achtergrondinformatie staan namelijk reeds in de FAQ van dit subforum beschreven: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (29-07-2003) (kijk onder "mijn harddisk doet vaag") :)

In het vervolg dus beter rondkijken eer je achteloos elders een topic neerplempt ;) Zie ook de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte.

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 23-08-2003 17:01 ]

Dit topic is gesloten.