Xbox Live! software verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Gisteren ging ik Unreal Championship spelen via het Live!-netwerk van MS. Nou moest ik eerst een verplichte download doen, daarna reboot en dan start Unreal weer op. Toen ik ná die update Unreal via Live wilde spelen ... Xbox hangt! Alle andere Live-games doen het nog gewoon online. Dus óf er is iets misgegaan in Unreal óf in het stukje Live-software.

<added>
Ook de Xbox Live properties schermen via het Dashboard doen het overigens niet. Ik tast dus nog in het duister over of dit nou een game-related of Xbox Live!-related 'issue' is.
<eind>

Kent iemand dit?

Sowieso wil ik maar eens alle Live-software van mijn Xbox poetsen en me opnieuw aanmelden maar ik weet niet hoe dat moet.

Dus hulp is erg gewenst! :)

Tia, TheRitz.

[ Voor 16% gewijzigd door TheRitz op 23-08-2003 15:42 ]

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

mmm geen idee. Wel jammer trouwens dat dit ook al met consoles moet vind ik persoonlijk.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:37
schnumi schreef op 23 August 2003 @ 15:39:
mmm geen idee. Wel jammer trouwens dat dit ook al met consoles moet vind ik persoonlijk.
Je hoort mij niks zeggen over Microsoft ;)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn toch een hoop x-boxen die geheel identiek zijn? Het spel sowieso. Dan moeten er toch gewoon meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Kijk een op fora speciaal voor de X-box.

• TheRitz
Natuurlijk al gedaan, Cubix...

Helaas is die kruisdoos wel zo wazig opgezet dat het lastig is te achterhalen wat wat is (aan bestanden enzo).

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Eigenlijk had ik Format willen zeggen, maaree dat wil waarschijnlijk niet he :P
Kan je je X-Box niet meer ruilen?

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

kun je de HD niet formatteren ofzo? Misschien dat dat helpt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

De xdoos heeft een apart soort indeling van de schijf, zodat je hem niet zomaar aan je pc kan hangen zonder eerst een paar dingen te veranderen.. maar dat moet je maar vragen aan mensen met een omgebouwde kruisdoos ;)

This space is occupied

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Dat weet ik maar zit er ook geen optie in het menu zelf om iets te uninstallen ofzo?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 23:43

Wom

Probeer anders eens je UC savegames te verwijderen. De Live! software verwijderen kan voor zover ik weet niet. En anders moet je eens naar de servicelijn van Microsoft bellen wat die voor suggesties hebben.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Move > Spielerij - Problemen & Vragen

En hou het SVP een beetje legaal.

• TheRitz
Ik vraag alleen hoe ik de Xbox Live software kan verwijderen. Dáár is niets illegaals aan hoor :)
Anywayz, het blijkt nu dat ik gebanned ben. Blijkbaar iets verkeerds geselecteerd op een verkeerd moment <gniffel>.

Maar de vraag staat nog open. Er is idd geen menu optie om die software van je Xbox af te poetsen. Moet dus handmatig, via een FTP sessie naar de harde schijf van de Xbox. Support van MS is niet erg 'talkative' over dit onderwerp want die arrogante figuren daar denken serieus dat het normaal is dat je een product verkoopt en dan gaat vertellen dat ik er iets niet mee mag doen... ja, dit was een stukje frustratie van mijn kant :)

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 06:47

flexje

got-father

Heb je geen uninstall software op de Live cd? Weet niet hoor :)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Crash
  • Laatst online: 13-02 16:08
bel anders gewoon eens de helpdesk/hotline van dat apparaat
daar zullen ze je vast wel verder kunnen helpen ;)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 23:43

Wom

Bedenk wel dat die activatie code die je gebruikt hebt, maar één keer werkt. Je zult dus een andere activatiecode moeten hebben op het moment dat je de Live Software weer opnieuw wilt instaleren. Maar ik denk eerder dat je het in UC moet zoeken dan in de Live Software, omdat je probleem alleen bij UC is.

Verwijderd

Je kan toch via je dashboard je saved games verwijderen? dat al geprobeert? en als je live is geblokkeerd omdat je hem gemod of met modchip active op live hebt gehangen dan is dat jammer voor je maar kan je het met deze xbox en live account wel vergeten... jammer joh
Pagina: 1