Gisteren ging ik Unreal Championship spelen via het Live!-netwerk van MS. Nou moest ik eerst een verplichte download doen, daarna reboot en dan start Unreal weer op. Toen ik ná die update Unreal via Live wilde spelen ... Xbox hangt! Alle andere Live-games doen het nog gewoon online. Dus óf er is iets misgegaan in Unreal óf in het stukje Live-software.
<added>
Ook de Xbox Live properties schermen via het Dashboard doen het overigens niet. Ik tast dus nog in het duister over of dit nou een game-related of Xbox Live!-related 'issue' is.
<eind>
Kent iemand dit?
Sowieso wil ik maar eens alle Live-software van mijn Xbox poetsen en me opnieuw aanmelden maar ik weet niet hoe dat moet.
Dus hulp is erg gewenst!
Tia, TheRitz.
<added>
Ook de Xbox Live properties schermen via het Dashboard doen het overigens niet. Ik tast dus nog in het duister over of dit nou een game-related of Xbox Live!-related 'issue' is.
<eind>
Kent iemand dit?
Sowieso wil ik maar eens alle Live-software van mijn Xbox poetsen en me opnieuw aanmelden maar ik weet niet hoe dat moet.
Dus hulp is erg gewenst!
Tia, TheRitz.
[ Voor 16% gewijzigd door TheRitz op 23-08-2003 15:42 ]
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid