Toon posts:

@HOME en Win ME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg je @home fatsoenlijk aan het draaien met win ME. Bij mij is die verekte lang bezig met het "opsporen van proxy-instellingen". Zeggen ze bij @home dat ME incompatible is met hun zooi:(

Verwijderd

heb ME gehad met @home hoor.. geen probleem gehad...

waarom proxyinstellingen opsporen ???

Verwijderd

Ik had hetzelfde bij Chello.

Chello vertelde mij dat ze ME niet ondesteunen want er zaten teveel haken en ogen aan. Ook na anderhalf uur (!!) met de helpdesk van chello aan de lijn te hebben gehangen geen resultaat!

Toen belde ik mijn computerfabrikant maar even en die vertelde mij dat ik maar even de kabelmodem eruit moest halen en uizetten.
En inderdaad, daarna werkte alles weer.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ze zeggen inderdaad dat het niet werkt... De truuk is gewoon ( bij mij althans..) dat je het NIET moet installeren..
Je zet Windhoos ME er (opnieuw) op en geeft als computernaam je code in van @home ( hier CM-?????-a)
Verder stel je alleen maar in dat je verbinding maakt via een LAN .. En dan werkt het gewoon zonder extra installatie van het een of ander.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Uh, tuurlijk installeer ik de meuk van @home niet, maar toch error!

Maar als je Inet Exploder opstart gaat ie automatisch proxy instellingen opzoeken, ook als je geen proxy heb ingesteld.

enne @home heeft externe modems die je via een netwerkkaart in je pc plugt

Verwijderd

"Gewoon" de proxyinstellingen instellen. Dus IP en Poort. Klaarrrrrr....

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
ow ff hard je ip enz inkloppen en de proxy uitzetten, daarmee draait het hier perfect.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

automayisch detecteren van proxy uitzetten, gewoon alle kruisjes uit bij proxy zooi...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 02 december 2000 12:52 schreef Dennism het volgende:
ow ff hard je ip enz inkloppen en de proxy uitzetten, daarmee draait het hier perfect.
Ik heb begrepen dat binnenkort niet DHCP ingegeven IP adressen uit het netwerk worden geband ... of het waar is weet ik niet 100% zeker. Maar dan weet je het alvast.
Pagina: 1