Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je foto's die gemaakt zijn met de Tungsten T op je computer kunt krijgen?

De foto's zijn gemaakt met het programma Veo die standaard bijgeleverd is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 15:01 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

1. Heb je de handleiding gelezen?
[Ja] ga naar vraag 2, [Nee] doe dat dan eerst.
2. Heb je op Google gezocht?
[Ja] wijzig je start post en zet er bij wat je allemaal al geprobeerd hebt waar het mis gaat en waar je denkt dat het aan light, [Nee] doe dat dan eerst.

[ Voor 8% gewijzigd door Johnny op 23-08-2003 16:51 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Een wat?!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:51

Zym0tiC

^_^

een pda als ik me niet vergis (8>

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Topicstarter
Als je niet weet waar ik het over heb post dan aub niet.

Ik ben vrij freak in dit soort apparaatjes en heb bijna alles geprobeerd.

1 probleem is dat de foto's in 1 bestand opgeslagen worden en via de standaard software die erbij zit kan ik weinig mee doen behalve versturen over IRDA, maar het moet verstuurt kunnen worden via mijn cradle usb link.

Als iemand de software kent waarmee ik dit toch op mijn compu kan krijgen zou het probleem opgelost zijn.

Ik denk dat veel meer Tungsten T users wat aan deze topic hebben.

en anders try it.

thnx

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
"Use HotSync® to download images to your PC and enjoy the benefits of the image editing features of Veo Creative Studio"

even geknipt uit de features van de Veo... Lijkt mij vrij duidelijk?

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

je moet de fotos importeren via bijbehorende software (of hotsync blijkbaar). De fotos worden namelijk op een luguber palmformaat opgeslagen (niet in jpg), je hebt dus een converterende slag nodig

...gamen blijft leuk...

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:13

Tarin

Just plain weird.

Ik denk dat je een redelijke kans hebt dat je met behulp van Palm Desktop (heb je ahgi geinstalleerd) bij je foto's kan.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Topicstarter
Idd in de palm desktop staat wel dat je foto's kunt verzenden maar dat is niet voor veo.

Ik zal dat vage bestandsformaat even proberen te converteren.

thnx

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wat jij moet doen is even naar http://www.palmclub.nl surfen en daar van het forum gebruik maken. Daar lopen nog wat figuren rond die een TT en een Veo hebben. 8)

Overigens denk ik dat de bijgeleverde software van de Veo het klusje moet klaren. Alleen de Palm Desktop die bij de Zire71 is geleverd kan ook fotoalbums aan. De Veo zit namelijk niet standaard bij de TT, is er later door sommige winkels erbij gevoegd om het pakket aantrekkelijker te maken.

Alors.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:35

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik snap ook niet wat je probleem is hoor. Heb sinds 2 dagen zo'n VEO (2e handsje!) en als ik de software van de CD installeer kan ik netjes een locatie opgeven waar de foto's heenmoeten bij een HotSync. Werkt in 1x goed.

Als je op www.palmgear zoekt naar VEO kom je ook nog 4 progjes tegen. Een van die progjes kan de foto's in jpg formaat op een SD kaartje zetten. Moet je natuurlijk wel ff je camera omwisselen met een SD kaartje :)

Verder is die VEO wel geinig. De foto's zijn een beetje flets van kleur, maar voor af en toe een snapshotje maken is het een leuk speeltje vind ik!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Owh, ok

Ik wist niet dat er veo software was voor de normale pc, Ik dacht dat alles via Palm Desktop moest. 8)7

Nou ok bedankt,

Weer een probleem opgelost door gathering.tweakers.net

Thnx,
Pagina: 1