[Fifa 2003] Start niet zonder lege user directory

Pagina: 1
Acties:

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Sinds ik een radeon 9700 heb ipv mijn oude ti 4600 werkt fifa 2003 niet meer. Ik had het spel al weer een maand of 5 aan de kant gelegd. Tot ik laatst bij een vriend met een geforce 4 MX weer eens aan het spelen was en het toch wel jammer vond dat dat bij mij thuis niet meer werkte.

Thuis gekomen toch maar eens geprobeerd om fifa aan de praat te krijgen en ja hoor! Eerste keer starte die meteen door!

Helaas zijn de kleuren niet goed.. pas als ik mijn brightness op 10 zet (heel laag) en contrast op 85 (hoog dus), is de gele kaart eindelijk geel ipv paars-achtig. Wit is echt oogverblindend wit, maar goed, daarmee valt te leven.

Wat wel heel irritant is dat ik na het spel afgesloten te hebben niet meer in de game kom, tót ik de user-map leeg gooi, dan doet hij het wel weer, maar moet ik dus elke keer wéér de opties instellen etc. :(

Heeft iemand anders hier dezelfde problemen met een R9700 of andere ati kaart? Of werkt het juist prima, zo ja wat heb je gedaan om dat zo te krijgen!?
Is er misschien iemand die een ati kaart heeft en die zijn werkende bestanden uit zijn user directory naar mij wil mailen om te kijken of het dan misschien wel goed werkt hier?!

En hebben jullie dat ook die rare niet kloppende kleuren en velwitte shirts (bv het uit-shirt van man.unt)?

Alvast bedankt!

Specs:
P4 2666 @ 3200 Mhz
Asus P4PE
Ati radeon 9700
Omega Catalist 3.6 (met oudere en andere ook zelfde probleem)
dx9.0B
windows XP SP1

[ Voor 3% gewijzigd door Race Eend op 26-08-2003 23:47 ]

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
niemand?