Unlocken Palomino XP 1600+

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• halfgaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-11-2025
hallo,

Ik heb een hele rare ervaring met het unlocken van mijn Palomino XP1600+ (op de tomshardware manier). Mijn mainboard is een MSI K7T-Turbo.

Na het unlocken als ik een andere multiplier kies, reboot hij bij het rebooten meteen nog een keer. Als ik op reset druk, gaat mijn DVD-drive zich initialiseren en daar begint hij meteen weer mee. Daarna als ik kijk naar de snelheid van de CPU, dan zie ik bij sommige MP's dat hij hem wel over heeft genomen en bij sommige MP's niet.

Ik kan mij niet voorstellen dat er iets fout is gegaan, maar er is een onzekerheid: Bij een of meer bruggen (ik weet het zo niet meer welke het waren) is de weerstand met een massapunt 150 ohm. Betekent dit lekage in de lasercuts? Ik kan mij indenken dat als er lekkage is, dat er dan 0 ohm weerstand is, of net iets meer misschien.

In de faqs of met de search kan ik niets vinden dat mij verder kan helpen (vooral over dat twee keer achter elkaar rebooten en die weerstand).

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Blijkbaar is dat unlocken niet helemaal goed gegaan, anders had je die problemen niet gehad. Echter, oplossingen hiervoor vallen prima met de search te vinden, aangezien dit al een aantal keren is langsgekomen :).

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.