Ik heb het volgende probleem: het op 1 na laatste asje in mijn Laserjet 4 (die dus het papier aan de achterkant recht omhoog duwt naar de uitvoerbak), draait niet meer. Het papier gaat zich daardoor ophopen vlak onder de as en gaat kreuken (zo'n harmonikapatroon). Nu ruik ik ook een kleine brandlucht uit de luchtuitlaat, dus ga ik er vanuit dat de motor overleden is.
Weet iemand of dit makkelijk zelf te repareren is? Het openschroeven gaat wel, maar ik ben niet zo ervaren met printers repareren, dat ik gelijk zou weten wat er wel en niet uit moet. En weet misschien ook iemand de reparatiekosten bij een bedrijf zoals Microfix (een beetje een richtprijs), anders tik ik ergens anders wel een 2e hands Laserjet 4 of 5 op de kop en dan bewaar ik deze voor later.
Alvast bedankt!
Weet iemand of dit makkelijk zelf te repareren is? Het openschroeven gaat wel, maar ik ben niet zo ervaren met printers repareren, dat ik gelijk zou weten wat er wel en niet uit moet. En weet misschien ook iemand de reparatiekosten bij een bedrijf zoals Microfix (een beetje een richtprijs), anders tik ik ergens anders wel een 2e hands Laserjet 4 of 5 op de kop en dan bewaar ik deze voor later.
Alvast bedankt!