Als ik mijn PC (= MoBo:MSI KT3 Ultra2-C,CPU: AMS AtlonXP 2200+, CPU koeling: Thermaltake Volcano 11, Videokaart: Club 3D ATi Radeon 9500 128MB, geluidskaart: Trust Sound Expert Optical, HDD: Western Digital 600JB, 512 MB DDR Ram, Voeding: Q-Tec 300W, floppy drive) opstart dan krijg ik na een paar sec. een alarm piepje dat hetzelfde klinkt als het alarm piepje als de CPU fan niet draait (maar die draait wel) maar nu hoor je alleen de eerste seconde daarvan en dan stopt het en schakelt de pc zich uit. voor de rest hoor ik geen piepjes van bijv. een fout aangesloten videokaart. om hem nu weer aan te krijge moet ik eerst de voeding uit zette en dan de stekker erin en eruit halen en dan de voeding weer aan zette voordat hij het weer doet. ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
Ik haal even niet uit je startpost of je de Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen wel hebt doorgenomen. Lijkt me een goed plan om dat toch te doen want daar kun je veel uit halen 
Probeer je systeem iig eens kaal op te starten dus zonder geluidskaart etc. en dan eens kijken wat hij doet.
Probeer je systeem iig eens kaal op te starten dus zonder geluidskaart etc. en dan eens kijken wat hij doet.
Inderdaad 
Dit had je overigens kunnen vinden wanneer je gewoon netjes de FAQ van dit subforum had gelezen: [rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 08-03-03)[/rml] kijk dan onder "Help mijn PC loopt vast / start niet meer op!"
Tot slot wil ik je er even op wijzen dat ik door dit topic de indruk heb dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
Dit had je overigens kunnen vinden wanneer je gewoon netjes de FAQ van dit subforum had gelezen: [rml]FAQ Overige Hardware [ OH] (update 08-03-03)[/rml] kijk dan onder "Help mijn PC loopt vast / start niet meer op!"
Tot slot wil ik je er even op wijzen dat ik door dit topic de indruk heb dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dan heb je tenminste een beeld van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten en zodoende kun je voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT
[ Voor 43% gewijzigd door BalusC op 23-08-2003 15:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()