Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Topicstarter
En er is weer een nieuwe review in /4, deze keer over de Siemens M55:

Review Siemens M55

Op- of aanmerkingen over de review kun je hier kwijt; inhoudelijke discussie over de telefoon hoort in: Siemens M55 :9~

Edit: Damn, vergeten Korakal te bedanken voor z'n goede kritiek op sommige punten van de review. Dus, Korakal, bedankt! 8)

[ Voor 19% gewijzigd door intoxicated op 23-08-2003 15:37 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Jeumig... staat ie al 2 uur online en is er nog steeds geen reactie? :P
Nou laat ik dan de eerste zijn die je even een klopje op de schouder geeft voor gedane arbeid, mooie review intoxicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:04
Goeie uitgebreide review, ik heb net mn loon binnen en denk dat ik de telefoon maar ga bestellen, maar ik denk jammer genoeg niet dat die al in deze Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/intoxicated/M55/images/m55_2.jpeg kleur beschikbaar is in NL...

[ Voor 5% gewijzigd door SCIxX op 23-08-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 22:17

Wallie

Herr

Ik zou wel eens willen weten hoe lang de accu het in de praktijk uithoudt, want aan die spec's in optimale omstandigheden heb je geen klap...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Kan iemand me vertellen hoe deze zwart/grijse style m55 heet ? Dan kan ik hem "proberen" te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

SCIxX schreef op 23 August 2003 @ 17:01:
Kan iemand me vertellen hoe deze zwart/grijse style m55 heet ? Dan kan ik hem "proberen" te bestellen.
De grijze heet "Palladium" en de oranje kleur wordt "Iridium" genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mooie en duidelijke review. M'n complimenten. d:)b

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mooi gedaan, ik heb laatst al een keer zitten kijken naar deze telefoon als opvolger van mij m50, maar blijf er toch nog ff bij voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke review hoor.

Maar wat ik niet snap is:

Ik heb deze telefoon nu al zo'n 1mnd/ 1,5 mnd ter beschikking en heb gemaild dat ik er ook wel een review over wou maken maar daar is niet op gereageerd :? :? :?

Oh ja: http://www.wireless-info.nl/specs/ moet ook nog even aangepast worden ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:32:
Leuke review hoor.
Maar wat ik niet snap is:
Ik heb deze telefoon nu al zo'n 1mnd/ 1,5 mnd ter beschikking en heb gemaild dat ik er ook wel een review over wou maken maar daar is niet op gereageerd :?
Naar wie? In m'n T.net mail kan ik er helemaal niets van terugvinden, en ik herinner me ook niet dat ik ooit een dergelijk mailtje zou hebben ontvangen :?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intoxicated schreef op 23 August 2003 @ 20:34:
[...]
Naar wie? In m'n T.net mail kan ik er helemaal niets van terugvinden, en ik herinner me ook niet dat ik ooit een dergelijk mailtje zou hebben ontvangen :?
Volgens mij heb ik naar Cutebritney gemaild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb hem ook gelezen.

Tja, wat moet je ervan zeggen. Natuurlijk is het een super review uiteraard, alleen de telefoon staat mij persoonlijk helemaal niet aan. :P

Maar toch mijn compimentjes hoor. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op tijd met die review! Was net aan het orienteren en mijn oog viel op dit exemplaar. Als ik alle specs zo lees is er voor die rpijs geen completere te krijgen, dacht ik zo.

Of zijn er mensen die gelijkwaardige alternatieven zien. Ik neem nl. gewoon zo'n 200 mins abbo+toestel (25 euro p/m ofzo) ergens en deze M55 krijg je dan bijna overal gratis erbij. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Erg mooie review, veel info! :)
Qua specs en functies lijkt hij erug veel op mijn C55 op de camera en kleurenscherm na :P

Zou ik nu alleen zo brutaal mogen zijn, om te vragen waar jij die datakabel voor 12 euro vandaan hebt? Ik zoek ook nog een serieele voor mijn C55 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 08:16:
Of zijn er mensen die gelijkwaardige alternatieven zien.
Gelijkwaardig niet helemaal, maar de SE T310 komt aardig in de buurt, dezelfde prijsklasse:
Pro: IrDA :)
Con: 256 kleuren, Geen Dynamic Light-dinges, Mophun ipv Java.

Ik overweeg nog een Review over deze foon te schrijven, zodat meer mensen hem gaan kopen, maar ik weet niet of daar behoefte aan is.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Topicstarter
Twister schreef op 24 August 2003 @ 09:41:
Zou ik nu alleen zo brutaal mogen zijn, om te vragen waar jij die datakabel voor 12 euro vandaan hebt? Ik zoek ook nog een serieele voor mijn C55 :)
'k Wou het niet in de review zetten, maar hier kan het eigenlijk ook geen kwaad :P http://www.stuntprijzen.net heeft 'm voor 12.50 liggen, alleen zijn de verzendkosten vrij hoog, tenzij je vooruit betaalt :(

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Heb de oranje/witte M55 gister besteld bij Telecom4u. :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03

greatgonzo

schit-te-rend!

vraagje, kun je de m55 gewoon met een datakable in explorer/siemens data suite krijgen, of moet je de gsm eerst flashen?

Dit was namelijk het geval bij de m(t)50, welke je eerst moest flashen aangezien het geheugen beschermd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Topicstarter
greatgonzo schreef op 24 augustus 2003 @ 12:25:
vraagje, kun je de m55 gewoon met een datakable in explorer/siemens data suite krijgen, of moet je de gsm eerst flashen?
Mijn M55 deed het gewoon direct met de datakabel en de originele Siemens software. Ik heb firmwareversie 04. van 2003-05-16. Maar, voor zover ik weet werkt het standaard met elke versie.

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:57
CyberSnooP schreef op 24 August 2003 @ 11:56:
[...]
Gelijkwaardig niet helemaal, maar de SE T310 komt aardig in de buurt, dezelfde prijsklasse:

Ik overweeg nog een Review over deze foon te schrijven, zodat meer mensen hem gaan kopen, maar ik weet niet of daar behoefte aan is.
Ik heb wel behoefte voor zo'n review want wil ook een nieuw telefoontje kopen en dit leek me opzich ook wel leuk want ik geef niet zoveel om al die nieuwe dingetjes zoals kleurenscherm enzo t gaat ermij om dat je er mee kan bellen !!! maar voor dat geld is het leuk als het erop zit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:55
Klasse review Intox :Y)
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:41:
[...]

Volgens mij heb ik naar Cutebritney gemaild...
Ik heb niets ontvangen over een M55 review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 24 August 2003 @ 15:42:
Klasse review Intox :Y)

[...]

Ik heb niets ontvangen over een M55 review?
Ik heb wel naar 1 van de IT mensen gemaild weet zo niet wie.

Maar goed... de review is er nu al en ik wil verder ook niet teveel drukte er om hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberSnooP schreef op 24 August 2003 @ 11:56:
[...]

Doe maar, als jij vindt dat ie gelijkwaardig is qua specs en de prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Intoxicated, in je review staat dat Pang goed werkt met M55, aangezien ik het spel wel ken en leuk lijkt op mn mobiel wil ik hem er ook wel op hebben, alleen M55 staat niet op de lijst, gewoon de versie voor S55 kiezen dan of.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Topicstarter
SCIxX schreef op 24 August 2003 @ 16:36:
Intoxicated, in je review staat dat Pang goed werkt met M55, aangezien ik het spel wel ken en leuk lijkt op mn mobiel wil ik hem er ook wel op hebben, alleen M55 staat niet op de lijst, gewoon de versie voor S55 kiezen dan of.... ?
idd, je moet voor de M55 ook gewoon de S55-versie downloaden :)

- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1