Ik heb gisteravond mijn computer uitgezet zoals het hoort, gewoon via windows, en ben met een gerust hart gaan slapen. Nu werd ik net om half 1 wakker, duw de pc aan, en krijg een bericht dat Windows beschadigd is en ik Windows Setup moet uitvoeren via de cd-rom en dan voor Repareren moet kiezen.
Ik dat gedaan, toen bleef de computer hangen, ik doe reboot... maar toen bleef het scherm zwart.
Nu blijven alle 4 mijn D-leds rood, dit zou betekenen dat de processor kapot is. Hoe kan dit nu? Gister heeft het goed gefunctioneerd, en heb ik de pc netjes uitgezet zoals het hooort.... En de koeler heeft de hele tijd gedraaid, want dat kun je goed horen met deze cooler, Thermaltake Vulcano 7+.
Ik heb net al een bios clear gedaan, maar resulteert in niks. Wat moet ik nu doen? De processor kan toch niet ineens kapot zijn gegaan???
Het gaat om de volgende hardware:
MSI KT4V-L
AMD XP 1700+
2x 256mb 266mhz geheugen
1x 20gb maxtor 5400rpm
Geforce 3 ti 200
Ik dat gedaan, toen bleef de computer hangen, ik doe reboot... maar toen bleef het scherm zwart.
Nu blijven alle 4 mijn D-leds rood, dit zou betekenen dat de processor kapot is. Hoe kan dit nu? Gister heeft het goed gefunctioneerd, en heb ik de pc netjes uitgezet zoals het hooort.... En de koeler heeft de hele tijd gedraaid, want dat kun je goed horen met deze cooler, Thermaltake Vulcano 7+.
Ik heb net al een bios clear gedaan, maar resulteert in niks. Wat moet ik nu doen? De processor kan toch niet ineens kapot zijn gegaan???
Het gaat om de volgende hardware:
MSI KT4V-L
AMD XP 1700+
2x 256mb 266mhz geheugen
1x 20gb maxtor 5400rpm
Geforce 3 ti 200
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput