Error na opstarten programma's

Pagina: 1
Acties:

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-08 11:28
Beste mensen,

ik heb een nieuwe comp met de volgende specs:
- Asus P4P800 mobo
- Intel P4 2600MHz HT
- 2x 256MB DDR400
- Maxtor 120Gb S-ATA HD
- Club3D Radeon 9800

Nou heb ik alle nieuwste drivers geinstalleerd die er maar te vinden zijn en nog kan ik MOHAA niet opstarten of hij zegt dat er een fout is en dan plotseling start ie opnieuw op. Ook met sommige andere programma's zegt ie na een tijdje dat er een fout is en dat het programma gesloten wordt. Ik snap er niets meer van, ik heb bijna alles in het BIOS op standaard staan en ik heb niets oc-ed. Waar kan dit nog meer aan liggen? Please help!!! :'(

Greetz,

Carpenter

P.S. ik heb dit probleem opgestuurd naar Microsoft via de error reporting en daar zeggen ze dat het een driver probleem is maar ze zeggen niet welke driver :? Ik heb ook alle drivers al opnieuw geinstalleerd en ze gedisabled.

[ Voor 3% gewijzigd door Carpenter op 23-08-2003 12:40 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Carpenter schreef op 23 augustus 2003 @ 12:36:
Beste mensen,

ik heb een nieuwe comp met de volgende specs:
- Asus P4P800 mobo
- Intel P4 2600MHz HT
- 2x 256MB DDR400
- Maxtor 120Gb S-ATA HD

Nou heb ik alle nieuwste drivers geinstalleerd die er maar te vinden zijn en nog kan ik MOHAA niet opstarten of hij zegt dat er een fout is en dan plotseling start ie opnieuw op.
Welke fout? B)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

wat voor fout krijg je dan? Kun je dat niet terugvinden in het Windows logboek? Aan deze info hebben we weinig.. ja hij geeft een fout en reboot.. :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Carpenter
Gewoon een standaard schermpje waarin wordt gezegd dat MOHAA een probleem heeft veroorzaakt en dat het programma wordt afgesloten. Vervolgens start de computer opnieuw op en zegt hij dat hij recovered is van een serieus probleem.

Wat is btw een Windows Logboek en waar vindt ik deze?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit kan vanalles zijn. Probeer allereest 'automatisch opnieuw starten' uit te schakelen bij je opstart- en herstelinstellingen (eigenschappen van deze computer -> geadvanceerd). Waarschijnlijk krijg je nu wel een fout te zien waarmee je wat meer kan.
Het logboek is te vinden bij je administrative tools (ik heb een Engelse Windows ja :+), je kan dat menu aanzetten bij de instellingen van je klasieke taakbalk.

Zie ook:
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Windows XP en 2000 BSOD guide

• Carpenter
Ik heb even gekeken in het logboek en ik heb de volgende error:

Faulting application mohaa.exe, version 1.2.1.280, faulting module atioglxx.dll, version 6.14.10.3874, fault address 0x0012306a.

Ik denk dat iets te maken heeft met mijn ATi drivers alhoewel dit wel de nieuwste zijn. Zal ik nu oudere drivers installeren?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ja, probeer maar eens. :) Er zijn genoeg drivers te vinden in de meuktracker op de FP. Het zijn dus iig. je ATi drivers, dat bevestigt dat bericht.
Pagina: 1