Toon posts:

vragen over satteliet insteekkaart ICM Loewe TV"

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek mensen die een LOEWE (Xelos) hebben met een satelliet-insteekkaart.

- werkt dit mooi samen (max. kwaliteit bij breedbeeld uitzending)?
- waar heb je 'm vandaan/ wat kost het?
- kan er zo'n verderfelijk canal+ kaartje in?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Probeer de volgende keer even een iets duidelijkere titel te kiezen. "LOEWE" zegt niet zoveel :) ik verander het even in "ervaring met satteliet insteekkaart met Loewe TV". Probeer het anders eens bij loewe nederland zelf, die hebben vast ook info.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk, eerste posting, en ik nog zoeken om 'm aan te passen... Maar dat ging nie.
Bij LOEWE zelf zullen ze het ongetwijfeld geweldig vinden. Ik zoek een gebruiker die kan vertellen of de meerprijs t.o.v. een losse decoder gerechtvaardigd is.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Er zijn verschillende insteekmodules van Loewe, welke bedoel je precies?

Maar ik zou gewoon een losse receiver kopen, dan ben je veel flexibeler en de kwailiteit is ne zo goed. Alleen wel een extra afstandsbediening natuurlijk.

Ook gaan er geen kaartjes in zo'n module neem ik aan.

• Wildfire
  • Laatst online: 10:07

Wildfire

Joy to the world!

Bigfoot schreef op 09 september 2003 @ 10:32:
Er zijn verschillende insteekmodules van Loewe, welke bedoel je precies?

Maar ik zou gewoon een losse receiver kopen, dan ben je veel flexibeler en de kwailiteit is ne zo goed. Alleen wel een extra afstandsbediening natuurlijk.

Ook gaan er geen kaartjes in zo'n module neem ik aan.
Ik heb destijds een gekeken voor onze Loewe TV, maar voor zover ik er wijs uit kon komen was het alleen een FTA ontvanger. Maar ja, dan nog zou er een kaartje in moeten, in NL heb je ook voor de gratis zenders een Canal+ kaartje nodig. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze zo'n Canal+ chipje gewoon geïntegreerd hebben in die module.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Bigfoot
Wildfire schreef op 09 September 2003 @ 15:57:
[...]

Ik heb destijds een gekeken voor onze Loewe TV, maar voor zover ik er wijs uit kon komen was het alleen een FTA ontvanger. Maar ja, dan nog zou er een kaartje in moeten, in NL heb je ook voor de gratis zenders een Canal+ kaartje nodig. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze zo'n Canal+ chipje gewoon geïntegreerd hebben in die module.
FTA betekent geen Conditional Access System embedded noch een Common Interface slot voor CAM's.

En een C+ chipje in zo'n Loewe module, dat bestaat zeker niet.

Verwijderd

de digsat van loewe kost 100 euro meer als een gewone losse dig tuner namelijk 450 euro
plus de eventueele kosten van het inbouwen in de tv.

voordeel: geen extra kastjes en bediening met je loewe ab.
en een mooi menu met zender overzicht :P
maar over die canalplus kaart weet ik het niet zeker hij is wel klaar om de buitenlandse paytv te ontvangen enzo, hij werkt overigens gewoon op astra schotel

• Bigfoot
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 10:23:
de digsat van loewe kost 100 euro meer als een gewone losse dig tuner namelijk 450 euro
plus de eventueele kosten van het inbouwen in de tv.

maar over die canalplus kaart weet ik het niet zeker hij is wel klaar om de buitenlandse paytv te ontvangen enzo, hij werkt overigens gewoon op astra schotel
Heb je wat meer technische info over die module? Zit er soms een Common Interface slot in omdat hij geschikt voor Pay TV zou zijn?

Een simpele FTA receiver kost trouwens maar ca. 150 euro. Een common interface receiver 200,-

• Wildfire
  • Laatst online: 10:07

Wildfire

Joy to the world!

Bigfoot schreef op 09 September 2003 @ 16:06:
[...]

FTA betekent geen Conditional Access System embedded noch een Common Interface slot voor CAM's.

En een C+ chipje in zo'n Loewe module, dat bestaat zeker niet.
Ik weet iig zeker dat als je in NL de Free-to-Air zenders wilt ontvangen dat je toch echt een Canal+ kaartje nodig hebt, anders gaat je beeld alsnog op zwart...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

de free to air uitzendingen zijn free en dus altijdt te ontvangen
met canalplus komen er echter de nederlanders bij voor 5 euro per maand ofzo dus kabel eruit en je hebt betere tv tegen lagere prijs
werk in een winkel met loewe en heb voor een klant geinformeerd voor deze dig sat reciever maar weet voor de rest niet wat voor een specs hij heeft.
ik vergeleek hem ff met de philips dig sat recievers van 350 euro niet met de blokker meuk :P
typenummer ff kwijt

• Bigfoot
Op de Loewe site vind ik geen echte technische info over deze modules, is er ergens meer info over soms?

Verwijderd

gewoon op de site (html)
onder:
producten>toebehoren>uitbreidingsets>digitale tv>twin sat 1
hmm een lege technische specs pagina :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 14:04 ]

• Bigfoot
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:02:

hmm een lege technische specs pagina :P
Te vroeg gejuichd.....