GTA VC; tommy blijft rennen??

Pagina: 1
Acties:

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 12:58

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
Heel maf. Gisteren missie gedaan en gesaved. Vandaag verder gaan maar; bij opstarten savegame blijft Tommy vanaf het begin uit zichzelf rennen. Valt niet te stoppen 8)7 . Heb alle controls nagelopen en zie niks vreemds; niks gewijzigd iig. Goed, andere savegame; idem dito... Heb spel opnieuw geinstalleerd + patch 1.1. Heb het origineel en speel al 2 maanden zonder problemen.

Iemand een idee? Heb verder op de PC sinds gisteren ook niks aan updates gedaan ofzo dat van invloed kan zijn.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 16:38

--MeAngry--

aka Qonstrukt

En als je een nieuw spel start? Anders zijn je savegames misschien beschadigd.

Wat je ook es kunt proberen trouwens:

X:\Mijn documenten\GTA Vice City User Files\gta_vc.set verwijderen :)

[ Voor 44% gewijzigd door --MeAngry-- op 23-08-2003 11:34 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 23 August 2003 @ 11:33:
En als je een nieuw spel start? Anders zijn je savegames misschien beschadigd.

Wat je ook es kunt proberen trouwens:

X:\Mijn documenten\GTA Vice City User Files\gta_vc.set verwijderen :)
Heb alle savegames verwijderd (na backup uiteraard), maar bij nieuwe savegame bij verse install heb ik hetzelfde

verwijderen van gta_vc.set helpt ook niet :(

andere suggesties?

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb bij andere spellen wel eens soort gelijke problemen gehad, daar was de reden dat ik een gamepad aan had gesloten... heb je mischien een gamepad/joystick te veel aan gesloten?

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
White Dust schreef op 23 August 2003 @ 11:41:
Ik heb bij andere spellen wel eens soort gelijke problemen gehad, daar was de reden dat ik een gamepad aan had gesloten... heb je mischien een gamepad/joystick te veel aan gesloten?
nee, speel het spel gewoon met toestenbord en muis. Las op de rockstar-site wel wat over ge ouwehoer tussen GTA en USB-muizen, maar het gaat al drie maanden prima dus...

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Il Ljama schreef op 23 August 2003 @ 11:46:
[...]

nee, speel het spel gewoon met toestenbord en muis. Las op de rockstar-site wel wat over ge ouwehoer tussen GTA en USB-muizen, maar het gaat al drie maanden prima dus...
Je speelt het ermee, maar ook geen dingen verder aangesloten :?

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
Hielkej schreef op 23 August 2003 @ 11:49:
[...]

Je speelt het ermee, maar ook geen dingen verder aangesloten :?
Nope, toetsenbord en muis; that's all op deze PC. Ik heb ook verder niks gedaan met de PC ofzo. Je zou denken dat je per omgeluk een bepaalde control-setting aanzet ofzo, maar dat staat alle maal gewoon, ook bij default-settings heb ik dit probleem.

Verwijderd

Heb dit probleem ook al eens gehad, savegames gebackuped en een reinstall van het spel gedaan. Probleem was opgelost. (daarna nooit meer last gehad)

• Il Ljama

Il Ljama

Spits ya in the face!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 18:29:
Heb dit probleem ook al eens gehad, savegames gebackuped en een reinstall van het spel gedaan. Probleem was opgelost. (daarna nooit meer last gehad)
Ja, ik heb dit dus ook gedaan ,maar blijf het probleem houden met zowel ge-backupte savegames als nieuwe games bij verse install. :( :r :'(

Verdere suggesties?

Pagina: 1