Toon posts:

Medion Speakers gaan steeds uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de medion speakers indruk gaan ze steeds uit, omdat er 2 standen zijn. Uit en Aan, maar bij aan is hij ook niet ver genoeg meer ingedrukt. (Opmerking: ik kon hem met plakband wel plakken dat hij ver genoeg ingedrukt was, maar dat is ook niet ideaal)

Afbeeldingslocatie: http://static.marktplaats.nl/fotos/hardware/geluid/9210.jpg
Dat power-knopje dus...

Dit heb ik al eerder gehad, toen kreeg ik een nieuwe speakerset... Verder doe ik heel weinig met geluid, hoe kan dit komen en hoe los ik dit op?

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:29
Blijkbaar zitten in die luidsprekers brakke schakelaars aangezien je dat al eens eerder hebt gehad. Als die dingen nog in garantie zijn, zou ik ze omruilen! En waarschijnlijk zal de schakelaar na een tijd terug kapot gaan.
In het andere geval kan je ze eens open vijzen en de schakelaar bekijken. Waarschijnlijk zal er een nieuwe in moeten!

[ Voor 11% gewijzigd door D-Three op 23-08-2003 11:09 ]

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
en een nog betere alles oplossende oplossing :) is het kopen van een beter setje. je hebt al 5.1 voor 50 euro maar 2.1 voor 20 dus

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Heb je voor 50euro een complete 5.1 set? Ik zal even Price Watchen :)
Is de goedkoopste Creative 5.1 een goed idee dan?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 11:24 ]

• Aphelion
bij de lokale boer kan je ook een mooie trust set 5.1 kopen voor 50.. ook een goede kwaliteit.. oke low budget maar we gaan het maar even niet vergelijken met een set van 500 euro :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Voor 37.50 heb ik een Trust gekocht in de buurt, in de buurt was 90euro goedkoopste voor Creative (Emmen). Hij werkt goed :)

Alleen subwoofer werkt nog niet, zal ik even wat mee proberen.

• Aphelion
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 17:13:
Voor 37.50 heb ik een Trust gekocht in de buurt, in de buurt was 90euro goedkoopste voor Creative (Emmen). Hij werkt goed :)

Alleen subwoofer werkt nog niet, zal ik even wat mee proberen.
hoeveel speakers :) maare mooi prijsje t.o.v. 90 euro :)

Pagina: 1