Toon posts:

robot arm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan via school een robot arm overkopen maar deze is wel half stuk (links rechts beneden boven gaat wel alleen arm dicht draaien en open niet.
maar nu weet ik van een anderen school dat ik hem via de computer ook kan aansturen want ik denk zelf dat het aan het besturings kastje ligt.
maar heeft iemand de software die zo'n arm kan aansturen en met wat voor interface gaat dat com/lpt/usb? iemand een schema hoe dat moet.

software die dit kan is ook zeer op prijs gesteld.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
misschien moet je iets meer specs geven
wat voor ding is het?

wat voor servo's zitten er aan?
zit er eigen controller op?
zo ja wat voor 1?

edit: woei ik was eerst met me meer info post :+

[ Voor 19% gewijzigd door BasieP op 23-08-2003 10:18 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Misschien zou het helpen als je iets meer informatie over die robotarm geeft en een foto zou helemaal super zijn. De kans is namelijk wel heel erg klein dat er universele robotarmaanstuursoftware;) bestaat.

Verwijderd

Je zult toch wat meer info moeten geven. Wat voor arm is (knikarm etc. etc.). Wat voor interface zit erop (oudjes hebben vaak alleen een seriele poort) ? Wat is het merk ?

Verwijderd

als je zeker weet dat de servo's goed zijn dan kun je gewoon de besturing vervangen, er zijn al tegen redelijk lage prijzen servo sturingen te koop.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal maandag ff een foto en spullen die erop staan opschrijven en maken dan post ik terug
Pagina: 1