[laptop] Hoe krijg ik AudioDJ aan de praat?

Pagina: 1
Acties:

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Topicstarter
ik heb dus een Targa laptop met aan de voorkant zo'n AudioDJ systeem met displaytje en knopjes dat je ook mp3's kan draaien zonder je laptop op te hoeven starten.

nou als ik dus op het knopje druk om het op te starten gaat ie aan, je hoort de ventilator starten, het schermpje word blauw, maar hij leest de mp3 cd niet. ook niet de files uit de c:\mp3\ directory. er staat in het schermpje namelijk ook LOCK dus volgens mij staat ie geblokkeerd. maar hoe zet je dit uit?!?! want er staat in het boek niks over en op internet kan ik het ook niet vinden.

ik heb de drivers geinstalleerd, en in windows doet ie het wel

doe ik iets verkeerd of moet dat LOCK er af? of is ie gewoon kapot?

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 23:09

DSK

boeiend...

Ik denk dat er een soort toetsenblokering opzit, zodat je niet pre ongeluk tegen knopjes zit als je muziek aan het luisteren bent. (zoals veel dicman's/MP3-spelers) Meestal kun je die afzetten door een schakelaartje of door lang op een toets te drukken (ik zou zeggen, porbeer ze eens allemaal.

Ben je wel zeker dat het werkt als de laptop uitstaat & dat het niet enkel voor audio CD's is?

Blog (Linux-related)

• KnEuTeR

KnEuTeR

Topicstarter
ja, dat dacht ik ook en ik heb al ALLE MOGELIJKE combinaties en lengtes geprobeert, maar lukt niet.

En het is juist de bedoeling voor als de laptop uitstaat, en ik heb het geprobeert met gewone audio cd's en mp3 cd's en van de harde schijf af

• KnEuTeR

KnEuTeR

Topicstarter
nog steeds niet gelukt, niemand een idee?

Verwijderd

Weet je zeker dat het niet alleen ceedees zijn die zonder boot af gespeeld kunnen worden? Staat mij iets van mj dat ie alleen ceedees leest, en geen mp3 bestanden... of was dat nou een andere laptop? :? Probeer het anders es met een gewone ceedee...