[Nieuws] Submitted nieuws 80% door longbeard

Pagina: 1
Acties:

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Het viel me vandaag echt even op. Longbeard staat bijna 80% bij alle nieuwtjes als submitter.

Ik moet zeggen GOOD JOB! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Of het 80% is weet ik niet, maar hij is zeker een waardevolle submitter, die vaak ook aanvullende info en linkjes erbij geeft _/-\o_ . Waardevol nieuws van wat minder bekende sites is interessant voor de redactie. Ingezonden nieuws van C|Net, ZDNet en WebWereld wordt weliswaar soms gebruikt (en erg veel ingestuurd), maar dat willen we beperkt zien te houden. We zoeken naar en gebruiken liever alternatieve en/of oorspronkelijkere bronnen.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:08

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Thanxs :)

De 80% haal ik, gelukkig, bij lange na niet. Daarnaast zijn er nog vele andere gebruikers van de nieuwssubmit, zoals, eveneens grootgebruiker TT, die al vele male meer heeft gesubmit. :)

Tevens is het submitten van een artikel vrij simpel. Je komt één, voor T.net, interessant artikel tegen en dat submit je. Daarna komt, mijns inziens, pas het echte werk. Namelijk, het schrijven van het artikel. Dat lijkt voor de lezer misschien erg makkelijk, maar ik kan je verzekeren, dat is het zeer zeker niet.

Daarom alle hulde aan de redactie en de nieuws/meuk-posters, die ten eerste al het gesubmitte nieuws uitzoeken. Om daarna vanuit deze bronartikels, een voor de Frontpage, interessante nieuws- of meukpostings schrijven. _o_