voor jullie weer lopen te zeiken: ik heb de search functie goed gebruikt, google nagezocht, en op mn mobo's site gekeken.. toch heb ik de volgende vraag:
ik had probs met mn ECS mobootje, nl. dat ik totaal geen reactie meer kreeg van het systeem. geen piepje na de boot, wel fans die normaal draaien, wel hdd's die ratelen..
vandaag dus mn ASUS A7V8X-X binnengekregen, d'rin gegooid, duimen maar.... KUT weer geen reactie, piepje blijft weer uit..
proc, mem, videokaart, hdd's druit (een voor een).. nix.. geen piepje..
videokaart vervangen, monitor (want ook videosignaal blijft uit).. nix..
mn mobo KAN gewoon niet dood zijn, ik heb dat ding 3 min en waarschijnljk was mn ECS'je dus ook niet dood..
Ook mn voeding lijkt oke, aangezien de powerled nog brandt, en ik de fans goed hoor draaien in het voedingkastje.
mn systeem:
Asus bordje dus
Athlon XP 2200
256 DDR PC2700 Samsung
Maxtor 20gb
ibm 60gb
noname voeding 300W (nooit probs meegehad, en draait nog normaal)
Nou stel ik jullie de simpele vraag:
wat ligt het meest voor de hand? een kapotte proc, of een kapot mem?
(van geen van beide heb ik een reserve, dus ik vraag me af waarin ik het beste kan investeren
)
bvd,
frank
ik had probs met mn ECS mobootje, nl. dat ik totaal geen reactie meer kreeg van het systeem. geen piepje na de boot, wel fans die normaal draaien, wel hdd's die ratelen..
vandaag dus mn ASUS A7V8X-X binnengekregen, d'rin gegooid, duimen maar.... KUT weer geen reactie, piepje blijft weer uit..
proc, mem, videokaart, hdd's druit (een voor een).. nix.. geen piepje..
videokaart vervangen, monitor (want ook videosignaal blijft uit).. nix..
mn mobo KAN gewoon niet dood zijn, ik heb dat ding 3 min en waarschijnljk was mn ECS'je dus ook niet dood..
mn systeem:
Asus bordje dus
Athlon XP 2200
256 DDR PC2700 Samsung
Maxtor 20gb
ibm 60gb
noname voeding 300W (nooit probs meegehad, en draait nog normaal)
Nou stel ik jullie de simpele vraag:
wat ligt het meest voor de hand? een kapotte proc, of een kapot mem?
(van geen van beide heb ik een reserve, dus ik vraag me af waarin ik het beste kan investeren
bvd,
frank