Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] ook nog maar keer

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
om maar verder te gaan waar we gebleven waren en kap hem nu niet weer af midden in een gesprek.

dit wordt er dus geschakeld op die hdd led. was de de bedoeling met relai maar idd daar heb je hoop herrie van,

sine, je had meschien een idee om dat zonder relais te doen, dit wordt er geschakeld.

2 hct747 ic`s met input van 12 volt. en zodra deze geschakeld worden moet er 8 blauwe weer uit gaan.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-10 09:20

Silentpuma

To much mind...

Gaat er bij JOU niet eens een 'hdd ledje' branden na 3 eerder gesloten topics?!

|:( |:( |:(

mail die gast dan even, lijkt me beter, niet?

Use the Search Luke...

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
volgens mij gaat hier op GoT "de aanhouder wint niet op" :)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik kom hier blanco binnen en snap echt de ballen van wat je nou bedoelt. Kan je je topic start ook begrijpelijk maken voor gewone stervelingen?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De aanhouder wint wel, maar dan een... ban!

[ Voor 14% gewijzigd door Kees op 23-08-2003 01:04 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Het is niet de bedoeling een nieuw topic te openen zonder nieuwe info als je vorige op slot is gezet. Mail de moderator in kwestie en open pas een nieuw topic als je zeker weet dat hij aan de policy voldoet. Lees dit eerst voordat je een topic opent in CME, dat voorkomt dat je topic's gesloten worden in de toekomst.

Zie verder: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.