Toon posts:

200gb data kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het hdd probleem van 200gb van maxtor (ata)-ide configuration error hebben we kunnen verhelpen maar nu de volgende vraag : we hebben d m v partitie de schijf in twee gedeeld, nou nadat we heel bytes hebben gekopieerd is de ene schijf mee opgehouden te bestaan, we krijgen geen toegang de schijf , wel de ander kant, hoe kunnen we het verhelpen zonder dat we de data erop kwijt te raken? recovering ? hoe gaat het weet iemand het? recovering ? wie doet dat tegen betaling en hoeveel ?

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 09:02
[google=data recovery], kijk dan rechts..

Harddisk gecrasht ?
Geen paniek. Wij halen uw data
weer snel terug!
www.data-recovery.nl

om maar een voorbeeldje te noemen..

En in je vorige topic stond al in de eindpost van BalusC dat je meer informatie moet geven, willen wij je goed kunnen helpen..

[ Voor 55% gewijzigd door jazz op 23-08-2003 00:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar hoe kan dat nou ? van de gedeelde ene deel kunnen we bekijken en alles meedoen ander deel is niet toegangelijk ? kunnen werecovering ook zelf doen of moeten we er geavancieerde machines bij hebben ?

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

windows heeft een probleem met schijven over 120 gb, waarschijnlijk heeft de laatste 80gb de eerste 80gb weer overschreven?

If you choose to criticise you choose your enemies

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 06:49
Lees eens de mooie FAQ van dit forum door zou ik zeggen : http://gathering.tweakers..._message/16985207#hdddata

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
eerst softwarematig proberen.

easyrecovery pro. werkt best wel goed en heb ik al heel wat mee gered. zal wel duur zijn.
getdataback. met de trialversie kun je iig zien wat je terug kan halen.
Harddisk gecrasht ?
Geen paniek. Wij halen uw data
weer snel terug!
www.data-recovery.nl

om maar een voorbeeldje te noemen..
ik ben laatst even aan het shoppen geweest. o.a. bij deze boys. voor een klant een schijfje heen gestuurd, want hun diagnose is gratis en ze rekenen tot ongeveer 1000 euro voor recovery. krijg ik na een week een mail: niet meer te repareren. tot zover: oke, dat kan misschien. maar toen vroeg ik of ze hem opengehad hadden en of ik hem anders terug kon krijgen zodat hij voor garantie naar maxtor kon. kreeg ik een vaag antwoord: we sturen hem wel naar je terug. mijn voorlopige conclusie: ze hebben de schijf niet eens open gehad. volgens mij bestaat dat bedrijf uit 1 mannetje die wat zit te pielen met easyrecovery ofzo. ze kunnen ook moeilijk een lab hebben ofzo voor die 1000 euro lijkt me.

http://www.ibas.be/ klinkt al heel wat betrouwbaarder. je krijgt daar echt een callcenter, en niet een gozer op zijn 06 ofzo. alleen daar kost diagnose alleen al 300 euro minimaal (afhankelijk van filesystem) en recovery is ergens tussen de 1500-3000 euro als het niet gisteren al moest. (dan is het nog duurder)

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 16:23
PC INSPECTOR™ File Recovery is gratis en kan verwijderde partities/bestanden etc. recoveren.

Systeem Specs

Verwijderd

smvs schreef op 23 August 2003 @ 03:26:
eerst softwarematig proberen.

easyrecovery pro. werkt best wel goed en heb ik al heel wat mee gered. zal wel duur zijn.
getdataback. met de trialversie kun je iig zien wat je terug kan halen.

[...]

ik ben laatst even aan het shoppen geweest. o.a. bij deze boys. voor een klant een schijfje heen gestuurd, want hun diagnose is gratis en ze rekenen tot ongeveer 1000 euro voor recovery. krijg ik na een week een mail: niet meer te repareren. tot zover: oke, dat kan misschien. maar toen vroeg ik of ze hem opengehad hadden en of ik hem anders terug kon krijgen zodat hij voor garantie naar maxtor kon. kreeg ik een vaag antwoord: we sturen hem wel naar je terug. mijn voorlopige conclusie: ze hebben de schijf niet eens open gehad. volgens mij bestaat dat bedrijf uit 1 mannetje die wat zit te pielen met easyrecovery ofzo. ze kunnen ook moeilijk een lab hebben ofzo voor die 1000 euro lijkt me.
Klopt ovgergens als een bus.
Die vent maakt de disk niet open, hij kloot gewoon ff met 5 a 6 recovery progsels.
Kijk naar de site, een 1è indruk zegt al genoeg he ;)

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

we hebben d m v partitie de schijf in twee gedeeld, nou nadat we heel bytes hebben gekopieerd is de ene schijf mee opgehouden te bestaan
Sorry, maar moet ik hier uit proberen op te maken dat je een 200GB hdd had, er eentje bij had en dat de ene nu kaduuk is nadat je alles had gekopieerd?
Of wat bedoel je? En wanneer ga je zelfs eens beginnen met zoeken op GoT // storagereview // google en FAQ's lezen, i.p.v. je vragen hier maar neer te mikken?
Ook de FAQ van GoT bevat een verhaal over data recovery, lees dat eerst eens en probeer dan een duidelijke vraag te formuleren.
Emmeau schreef op 23 August 2003 @ 01:09:
windows heeft een probleem met schijven over 120 gb, waarschijnlijk heeft de laatste 80gb de eerste 80gb weer overschreven?
????? Hoe kom je op dat idee dan? Welke windows heeft een probleem daar mee? XP niet, en zoals je had kunnen lezen in een van de vorige posts van luigixxx blijkt dat hij juist daar eerst een probleem mee had, maar ja, dat was slechts een bios/controller issue.

[edit]
Bovendien vind ik je topic titel nergens op slaan, want je kan moeilijk een 200GB hdd in een uitermate kort tijdsbestek als een paar uur vol kan stouwen.
Je vorige topic is namelijk gisteravond geopend. :? :? :?
200Gb kwijt............ tja........ die kan je toch wel weer in 24 uur en 27 min terug zetten :? :? :? toch?:? je vorige topic is immers van 22 aug, 00.01 en deze is van 00.28 23 aug. ?

[ Voor 50% gewijzigd door Liam op 23-08-2003 04:45 ]

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Topic starter@
Probeer het even in linux.

Met een linux recovery progsel.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

luigixxx, voor de allerlaatste keer: kijk onder andere eens netjes in de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum eer je een topic opent.

Jazz gaf het al aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.