Toon posts:

Modem van Hetnet ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eeyz m8s

ff een vragie, ik heb hetnet adsl vraag me nie welke ofzo maar ik heb een top downl. van 20 kb ps en dat vind ik mega traag , is hier wat aan te doen

grtzz _/-\o_

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 23:32:
eeyz m8s

ff een vragie, ik heb hetnet adsl vraag me nie welke ofzo maar ik heb een top downl. van 20 kb ps en dat vind ik mega traag , is hier wat aan te doen

grtzz _/-\o_
Nee man batsie-boy wij weetie tog niettie wat voor verbindinkje jij hab?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-05 08:54
Handig dat je zelf niet weet wat je koopt... |:(

HetNet heeft volgens mij maar één ADSL-abonnement:
Een ADSL-abonnement bij Het Net hebt u al voor € 32,95 per maand. Genoemde prijs is inclusief de € 19,95 die u aan KPN betaalt voor de ADSL Connected by KPN-aansluiting.

U kunt dan breedband surfen met een snelheid van 256/64 kbps. Bij Het Net hebt u een standaard datalimiet van 1,5 GB. Hebt u meer MB nodig? Geen enkel probleem. U kunt gewoon doorblijven surfen en voor elke 1 MB die u extra gebruikt betaalt u achteraf slechts € 0,005. Meer informatie over de datalimiet van Het Net kunt u vinden op: www.hetnet.nl/adslverbruik.
Die 20 KB/s klopt dus wel met een 256 kbit download...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

als jij niet weet welke adsl variant je hebt, kunnen wij natuurlijk niet bepalen of die te langzaam gaat.

aah, oke, hetnet heeft dus maar 1 variant.

oke, 256kilobit/sec = 32 kilobyte/sec.
5% overhead ervanaf zou je ongeveer 30 Kilobyte/sec overmoeten houden.

[ Voor 44% gewijzigd door job op 22-08-2003 23:42 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

U kunt dan breedband surfen met een snelheid van 256/64 kbps. Bij Het Net hebt u een standaard datalimiet van 1,5 GB. Hebt u meer MB nodig? Geen enkel probleem. U kunt gewoon doorblijven surfen en voor elke 1 MB die u extra gebruikt betaalt u achteraf slechts € 0,005. Meer informatie over de datalimiet van Het Net kunt u vinden op

nee dus :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 10:36
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 23:32:
is hier wat aan te doen

grtzz _/-\o_
Ja, een ander abbo nemen :)

(voortaan eerst een beetje research doen he voordat je iets neemt/huurt/koopt)

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 19-05 10:36
damster schreef op 22 August 2003 @ 23:37:
als jij niet weet welke adsl variant je hebt, kunnen wij natuurlijk niet bepalen of die te langzaam gaat.

aah, oke, hetnet heeft dus maar 1 variant.

oke, 256kilobit/sec = 32 kilobyte/sec.
5% overhead ervanaf zou je ongeveer 30 Kilobyte/sec overmoeten houden.
5% zou wel erg mooi zijn :)

Het beste kan je het aantal Mbits/Kbits door 10 delen en dan zit je er het dichtste bij :)

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je betaalt voor ~20KB/s, je krijgt ~20KB/s, dus daar is niks aan te doen, behalve een ander abo nemen. Ik wil je verder verzoeken, beter eigen vooronderzoek te doen, voordat je een topic opent op GoT. En, als je dan toch een topic opent, laat het de volgende keer dan voldoen aan de volgende eisen:
FAQ Forumgedrag

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.