Toon posts:

Kabelmodem chello valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
- omgeving amersfoort
- Probleem: kabel modem klapt eruit. com21 modem. alle lampjes gaan uit behalve rechter lampje (van voeding).
- wanneer: als ik gebruik maak van internet. (msn / internet explorer)
- besturingssysteem Windows XP proffesional. en op andere pc zelfde probleem: Windows Server 2003
- het probleem steekt de kop op als op het moment als ik naar andere website klik of als ik op een link klik of als mn msn wil gaan connecten.
maar het vreemde is dat dit niet altijd het geval is. soms kan ik 5 minuten gewoon surfen. en ineens klik ik op een link en ligt gelijk mn kabelmodem weer offline.

- dan is het een kwestie van even wachten tot kabelmodem weer aangemeld is bij chello server en dan kan ik weer even internetten. tot hij er weer uitklapt. dit gebeurt ook als ik mijn mail via outlook ophaal.

router: wirless router merk: Ovislink. Heb ik nu ongeveer 1 jaar en altijd fijnloos mee gewerkt.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. want ik word het nu echt beetje zat.

Alvast bedankt voor de moeite!

Vriendelijke groet,

Henry

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het rechter lampje is niet voor de voeding, maar voor de verbinding met je pc. Zodra je de kabel naar je pc eruit haalt gaat het lampje uit.

Maar ik denk dat je voor dit probleem beter even met Chello kan bellen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:34
Dan bel je toch ff Chello, die kunnen je waarschijnlijk sneller helpen dan wij :)
Ik had ook een probleempje met mijn modem icm met MSN 5 en hoger. Dat lag aan de firmware, werd ff op afstand opgelost. Dit betrof overigens een Motorola modem maar het is ff om aan te geven dat ze bij Chello nog niet helemaal achterlijk zijn ;)

no animals were harmed during the production of this message

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Heel waarschijnlijk zijn ze in jou regio met het signaal aan het klooien. Dit doen ze om meer klanten te kunnen aansluiten.

Bel ze eens, want dit is duidelijk een probleem dat alleen zij kunnen oplossen :)

Succes !

Dit topic is gesloten.