Toon posts:

Advanced poll 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik heb een probleem met advanced poll 2.0 ik ben geen ervaren scripter maargoed.
http://www.db-nrg.nl/index.php?id=artists/angerfist
Het probleem is als je probeert te stemmen dan stuurt hij je naar het stemmen naar: index.php en telt hij de stem niet maar er staat wel: you have already voted!
Weten jullie misschien hoe ik dit kan oplossen? Het programma is: advanced poll 2.0 van www.proxy2.de

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Misschien zou je de makers even kunnen mailen ( info@proxy2.de ) :? alleen zullen ze dat niet op prijs stellen omdat dit aan jouw kant ligt.

Overigens spreken de errors voor zichzelf :D
Warning: main(): open_basedir restriction in effect. File(/content/download.htm) is not within the allowed path(s): (/home/db-nrgn:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php:/tmp) in /home/db-nrgn/public_html/content/artists/angerfist.htm on line 22
Los die op en hij doet het ;)

Of je kan natuurlijk gebruik maken van een online poll :) Een goede is http://poll.dezeserver.nl

[ Voor 116% gewijzigd door supakeen op 22-08-2003 23:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
hehe dat probleem is het opgelost ondertussen het had misschien goed kunnen zijn dat het daar aan lag om dat hij dan niet excute maar daar ligt het helaas niet aan je kan nog steeds niet voten :( en als ik de makers mail zal weinig nut hebben die reageren toch niet want een heel lange tijd geleden had ik ze ook gemaild voor iets anders en toen had ik nooit antwoord gehad.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 23:12:
hehe dat probleem is het opgelost ondertussen het had misschien goed kunnen zijn dat het daar aan lag om dat hij dan niet excute maar daar ligt het helaas niet aan je kan nog steeds niet voten :( en als ik de makers mail zal weinig nut hebben die reageren toch niet want een heel lange tijd geleden had ik ze ook gemaild voor iets anders en toen had ik nooit antwoord gehad.
Toch maar de makers mailen want wij zijn hier niet zo kien op debuggen van andersmans scripts, en we zijn al helemaal geen support-forum van Advanced Poll 2.0.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Zie zmn: mail de makers. P&W is niet het algemene supportforum voor 3rd party software, maar voor het babbelen over zelfgemaakte software. Zie ook de FAQ's en zo :+

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.