Cold Zero - The Last Stand - topic (foto's)

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:07
Cold Zero -The last stand

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ColdZero_Wallpaper1_800.jpg

http://www.coldzero-game.com/

The Game

The player starts out as Private Eye John Mc Affrey. Together with his assistant Jane he has his own detective agency. Because he is completely broke, one day he takes a job where he has to secretly exchange way-bills. The job is finished very quickly, but now his problems are really starting to grow. The cheated person, you see, is a Don of the Italian Mafia...

John has now a simple choice to make: Die or agree to carry out more illegal missions. John decides to remain among the living; his first job is to steal a virus called "Cold Zero" from a Bio-Research lab. Was this a good decision? You will soon see...

Features:
Immersive story
Action and stealth combine into a uniquely suspenseful experience
Variety of weapons available throughout gameplay
Detailed, colourful graphics
Realistic changes from day to night
Sixteen varied locations of play
More than 100 different weapons
Non-linear gameplay elements; many side-quests
Over 100 characters and enemies

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cold_zero_10.jpg

Trailer :

HIGH RES
http://ds1.jowood.at/cold_zero/Cold_Zero_re-cut_high.mov

LOW RES
http://ds1.jowood.at/cold_zero/Cold_Zero_re-cut_low.mov

Zo en nu kunnen jullie met al jullie vragen hier terecht over het spel .

Ik heb gelijk een vraagje ik ben net met het spel begonnen , maar ik kom het eerste level al niet door heeft iemand tips .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

geen idee ik krijg em morgen via de post binnen zal het je dan laten weten

• ravw
Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 22:39:
geen idee ik krijg em morgen via de post binnen zal het je dan laten weten
IK wil weten met welk wapen je moet gaan , want ik kom nu in het haven gebeid binnen , met een kleine pistool MAGNUM .

Maar daar red je het niet mee tegen een over macht van 30 man met shotguns.

zo hier nog wat screenshots

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/screen3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/screen4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/screen13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/screen14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/screen15.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door ravw op 22-08-2003 22:54 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

waar moet ik dit spel mee vegelijken?

als commandos?
of meer Fallout?
meer actie gericht, of sneaken?
is het een FPS, alleen dan van boven gezien, of ook RPG elementen?

Battle.net Spud#2543

• ravw
TepelStreeltje schreef op 23 augustus 2003 @ 02:34:
waar moet ik dit spel mee vegelijken?

als commandos?
of meer Fallout?
meer actie gericht, of sneaken?
is het een FPS, alleen dan van boven gezien, of ook RPG elementen?
Er zit van alles in maar het is zo beetje al Commandos, Heist . (fallout heb ik nog nooit echt goed gespeeld )

Daar kan je het mee vergelijken :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:47
Is het spel duits ?? ( zie ik op die laatste screenshot nl. duitse text ... ) is dat niet irritant ?? Verder vind ik het er niet zo erg mooi uitzien ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Het eerste wat ik dacht toen ik die screens zag was neo ;) het lijkt er behoorlijk op met die lange zwarte jas en die zonnebril. Verder ziet het er wel gaaf uit, het lijkt idd een beetje op postal zeker met al die side-quests enzo. Het slepen met een lijk op je nek lijkt weer op commando's. Ik ben benieuwd :)

• ravw
Timocos schreef op 23 August 2003 @ 10:47:
Is het spel duits ?? ( zie ik op die laatste screenshot nl. duitse text ... ) is dat niet irritant ?? Verder vind ik het er niet zo erg mooi uitzien ...
nee het spel is gewoon helemaal in het engels

die foto's heb ik van het inet afgehaald .. zijn dus geen selfmade.

PS voor de RAMBO'S onder ons , deze game kan je dan wel links laten liggen want het is zeker geen knal maar raak feest .

Maar meer zo iets van houd het rustig en stil .maar verder kan je doen wat je wil .. :D

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 23-08-2003 11:29 ]

• ravw
Zo ik ben net de eerste mission door , ik moet zeggen dat het best wel een goed spel is ..

Alleen wat ik al zeg je moet het rustig aan doen ...

Maar ook niet zo als Commandos , want daar zat je af en toe uren te kijken , tot je over ging in Aktie .

Maar dit is meer kijken waar je tegen standers zitten en ze proberen mee te lokken naar een stille plek en neer leggen die handel .

Of gewoon met een SHOTGUN naar binnen lopen en BAM BAM neer leggen die handel ..

Ps let wel op wapens kunnen beschadigen .

Verwijderd

Zit er multiplayer bij?

• ravw
JA is voorzien van MULTYPLAY

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:19

Vos

AFCA

Misschien de images ff verkleinen en clickable maken ?

Doet me beetje denken aan jagged alliance...ben benieuwd

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 23-08-2003 14:16 ]

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Klopt het dat je in dit spel alles kapot kan maken wat je maar wilt?

Dus wanneer je met een bazooka op een muur schiet er een gat in de muur komt waar je doorheen kunt kruipen?

Ik las dit namelijk in een tijdschrift over een bepaalde game waarvan de graphics sterk hierop lijken maar ik weet niet of dit het is.

• ravw
Towbitis schreef op 23 August 2003 @ 14:59:
Klopt het dat je in dit spel alles kapot kan maken wat je maar wilt?

Dus wanneer je met een bazooka op een muur schiet er een gat in de muur komt waar je doorheen kunt kruipen?

Ik las dit namelijk in een tijdschrift over een bepaalde game waarvan de graphics sterk hierop lijken maar ik weet niet of dit het is.
Nee dat is niet dit spel ... maar er zijn wel dingen die je kan mollen .
Maar wat jij bedoeld is Silent Storm ¨turn-based WW2 game´

Plus hier zit een RPG achtig iets in gebouwd (Gold Zero)

Dus dat is ook wel leuk.

je wordt dus sterker en sneller namate dat je vecht :)

Punten kan je zelf aan geven ..

zie foto

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/ss22_1.jpg

voor de mensen die denk dat de Foto erg donker is ...
Ik zit hier snachts , en heb net alle verlichting uit gezet omdat dan een sniper me moeilijker kan vinden :)

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 23-08-2003 18:02 ]

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2025
Kan iemand mij vertellen hoe je de power supply in level 1 uitzet? dat moet om die deur naar de hostage open te krijgen.

Edit: Heb het al gevonden moest ff de camera draaien

[ Voor 19% gewijzigd door Operations op 23-08-2003 20:56 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Blackhole, er zijn enkele mensen die zich ergeren aan de groote van de screenshots.
Zou je deze kunnen resizen ? Dank u :)

• ravw
M@NIC schreef op 23 August 2003 @ 20:36:
Blackhole, er zijn enkele mensen die zich ergeren aan de groote van de screenshots.
Zou je deze kunnen resizen ? Dank u :)
oke maar kan je even er Thumbs van maken want de openings post kan ik niet veranderen ..

Maar gelijk even een vraagje is er al iemand in Rusland aan gekomen , zo ja hoe kom ik daar verder , want ik heb maar 1 wapen .

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Blackhole schreef op 23 August 2003 @ 16:09:
[...]

Nee dat is niet dit spel ... maar er zijn wel dingen die je kan mollen .
Maar wat jij bedoeld is Silent Storm ¨turn-based WW2 game´

Plus hier zit een RPG achtig iets in gebouwd (Gold Zero)

Dus dat is ook wel leuk.

je wordt dus sterker en sneller namate dat je vecht :)

Punten kan je zelf aan geven ..

zie foto

[afbeelding]

voor de mensen die denk dat de Foto erg donker is ...
Ik zit hier snachts , en heb net alle verlichting uit gezet omdat dan een sniper me moeilijker kan vinden :)
algeheel ziet het er cool uit, ik denk zo maar eens dat dit een leuke combinatie is van de diverse games, leuke wapens ook :)
usas :9~ _/-\o_
Ff naar de winkel :)

btw, waarom heb je zoveel skillpoints aan shotguns gegeven? Je kan toch beter meer aan rifles geven of snap ik niet hoe het wapens krijgen werkt :P

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 24-08-2003 19:30 ]

• ravw
IK zit nu in die OLD MINE maar hoe verder . want ik wordt steeds kapot geschoten.

Verwijderd

Ik denk dat je teveel in shotgun gestoken hebt ik heb het verdeeld over rifles en submachine guns dus ik schiet lekker en ik kan closecombat met uzi lekker raggen.

Ook heb ik al redelijk wat in strength zodat ik wat meer kan sjouwen

• Operations
Zijn niet echt veel mensen hier die cold zero spelen volgens mij, wat zijn jullie favo wapens? dus welk handgun, smg, shotgun, rifle?

P.S. ik vind dit echt wel een toppertje in deze bare game tijden

[ Voor 21% gewijzigd door Operations op 25-08-2003 14:43 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Schuey
Idd zijn er niet veel :P
Favo's
Desert Eagle --> MarkVI ingame
mp5a4
Spas12
M4a1
_/-\o_

• ravw
TheGeneral schreef op 25 August 2003 @ 14:39:
Zijn niet echt veel mensen hier die cold zero spelen volgens mij, wat zijn jullie favo wapens? dus welk handgun, smg, shotgun, rifle?

P.S. ik vind dit echt wel een toppertje in deze bare game tijden
JA zo denk ik er ook over :) heerlijk spel .

zeker om dat ik dit soort games nooit speel is het echt wel waard om een meer van dit soort spellen te gaan spelen .

Kunnen jullie een spellen op noemen die er op lijken ..

• Schuey
dit spel is een bijeenraapsel van veel spellen, ik denk dat de commandos serie het grootste aandeel heeft, je zou er eens 1 kunnen proberen :)

• ravw
Schuey schreef op 25 augustus 2003 @ 17:21:
dit spel is een bijeenraapsel van veel spellen, ik denk dat de commandos serie het grootste aandeel heeft, je zou er eens 1 kunnen proberen :)
nee commandos vond ik te traag . :) dat had je ook kunnen lezen ..

Maar ik wil iets meer aktie . dus dit is een soort FPS maar dan in 3 persoons maar dan wel met RPG dingen er in .

• Schuey
owja ik zie het nu pas, was al vergeten :+

mja deze game is uniek :D
denk ik :P

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 25-08-2003 17:56 ]

• ravw
Schuey schreef op 25 August 2003 @ 17:56:
owja ik zie het nu pas, was al vergeten :+

mja deze game is uniek :D
denk ik :P
Hopelijk komen er mer van deze soort games uit .

MAar zijn er al mensen die TIPs en leuke HINTs hebben voor dit spel .

• Schuey
wees erg zuinig met je geld vind ik een goeie, ga niet teveel wapens lopen kopen. Koop gewoon een mac11 bijvoorbeeld, die verbruikt maar 19x9mm parabellum in tegenstelling tot zijn duurdere voorganger de mac10 die .45 acp schiet :) Zo heb je toch een redelijk goed wapen, terwijl je in het level meer dan genoeg wapens tegenkomt. Zo spaar je gewoon tot je een m4a1 kan kopen, maar dat is mijn persoonlijke streven :P

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zoooo dan, ook eindelijk dit helaas inperfecte juweeltje op men schijvie staan...
ja, je leest het goed, inperfect!
het HAD zon TOPgame kunnen zijn, alleen er zijn zoveel foutjes...
(heb screenies op men game bak staan... zie onderin post)
Dialogen die NIET kloppen met wat er gezegd word (tov wat er bij ballonnetje staat)
Vijanden die door muren heen schieten, onafgewerkte stukken level...
om een voorbeeld te noemen, in Chinatown, kan je op een dak, in de buurt van 1 van de huizen waar de sleuten ligt, helaas kan je je niet (goed) bewegen op het dak.
zowiezo is dat een van de slechtste levels imo... de honden rennen je zo voorbij, terwijl een normale tegenstander je al had beschoten. Vooral het stuk waar de bom ligt...
staan zooitje vijanden In een kamer met een raam naar buiten.
je kan de vijanden niet zien en dus beschieten... dus je moet door de deur, en daar word je dus aan snot geschoten... even je kop laten zien en wegrennen resulteerd in een dooie. niet ik...
is het zowiezo iemand al gelukt om GOED door een raam heen te schieten?
in dat level met die biker bar, daar heb ik gewoon een paar SPAS magazijnen door het raam leeggeschoten, en een aantal ventjes neergemaaid... maar meer door geluk dat ze dood zijn.

Het spel zit goed in elkaar, maar die foutjes... ERUG jammer, kan zeker toppertje worden!

Game bevalt me verder perfect hoor.
lekker met je MP3 (ofzo) rambo uithangen :)

Mijn favo wapens?
Pistoen - anaconda denk ik, gebruik ze nu niet meer (magnums zijn zowiezo koel :) )
SMG's - MP3 (3?) en de MP90 (ook mijn favos in CS :) ) ohja, die silenced smg... weeniehoe die heet...
Shotguns - Spas12 (hoewel die traag is...)
Rifles - heb nu de AUG pararifle, gebruik ze nog niet veel

Hints?
Zorg dat je een silenced wapen heb, en eentje die VEEL lawaai maakt.
gebruik de eerste als je een vijand van achter kan aanvallen (of snij zen strot door)
en die andere als er 1 of meerdere aan het patrouileren zijn.
ga veilig achter een hoekie staan, schiet 1 schot, ze gaan onderzoeken wat ze horen, en vervolgens schiet je ze overhoop als ze de hoek om komen. werkt altijd :D
ohja, ZOEK ALLES DOOR!
er zijn vaak in de levels dozen met erg waardevolle stuff!
in dat level met die camper is in 1 van de 2 warehouses een doos met digicams :D (325 per stuk! je vind er 3)

ik ga nu naar het level NA chinatown, geen idee wat me te wachten staat, was men stuff aant verkopen, ik save, doe blijkbaar iets wat men pc niet leuk vond, Reset die!??!
(vandaar dat ik screenies ff niet heb, hebbem maar uitgedouwt...)

[ Voor 1% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-08-2003 22:51 . Reden: damn lap text weer! ]

Battle.net Spud#2543

• Schuey
TepelStreeltje schreef op 25 August 2003 @ 22:50:
zoooo dan, ook eindelijk dit helaas inperfecte juweeltje op men schijvie staan...
ja, je leest het goed, inperfect!
het HAD zon TOPgame kunnen zijn, alleen er zijn zoveel foutjes...
(heb screenies op men game bak staan... zie onderin post)
Dialogen die NIET kloppen met wat er gezegd word (tov wat er bij ballonnetje staat)
Vijanden die door muren heen schieten, onafgewerkte stukken level...
om een voorbeeld te noemen, in Chinatown, kan je op een dak, in de buurt van 1 van de huizen waar de sleuten ligt, helaas kan je je niet (goed) bewegen op het dak.
zowiezo is dat een van de slechtste levels imo... de honden rennen je zo voorbij, terwijl een normale tegenstander je al had beschoten. Vooral het stuk waar de bom ligt...
staan zooitje vijanden In een kamer met een raam naar buiten.
je kan de vijanden niet zien en dus beschieten... dus je moet door de deur, en daar word je dus aan snot geschoten... even je kop laten zien en wegrennen resulteerd in een dooie. niet ik...
is het zowiezo iemand al gelukt om GOED door een raam heen te schieten?
in dat level met die biker bar, daar heb ik gewoon een paar SPAS magazijnen door het raam leeggeschoten, en een aantal ventjes neergemaaid... maar meer door geluk dat ze dood zijn.

Het spel zit goed in elkaar, maar die foutjes... ERUG jammer, kan zeker toppertje worden!

Game bevalt me verder perfect hoor.
lekker met je MP3 (ofzo) rambo uithangen :)

Mijn favo wapens?
Pistoen - anaconda denk ik, gebruik ze nu niet meer (magnums zijn zowiezo koel :) )
SMG's - MP3 (3?) en de MP90 (ook mijn favos in CS :) ) ohja, die silenced smg... weeniehoe die heet...
Shotguns - Spas12 (hoewel die traag is...)
Rifles - heb nu de AUG pararifle, gebruik ze nog niet veel

Hints?
Zorg dat je een silenced wapen heb, en eentje die VEEL lawaai maakt.
gebruik de eerste als je een vijand van achter kan aanvallen (of snij zen strot door)
en die andere als er 1 of meerdere aan het patrouileren zijn.
ga veilig achter een hoekie staan, schiet 1 schot, ze gaan onderzoeken wat ze horen, en vervolgens schiet je ze overhoop als ze de hoek om komen. werkt altijd :D
ohja, ZOEK ALLES DOOR!
er zijn vaak in de levels dozen met erg waardevolle stuff!
in dat level met die camper is in 1 van de 2 warehouses een doos met digicams :D (325 per stuk! je vind er 3)

ik ga nu naar het level NA chinatown, geen idee wat me te wachten staat, was men stuff aant verkopen, ik save, doe blijkbaar iets wat men pc niet leuk vond, Reset die!??!
(vandaar dat ik screenies ff niet heb, hebbem maar uitgedouwt...)
goeie tips :)
Alleen ff mierenneuken :+
spas12 heeft geen magezijnen, heeft 12 gauge shells O-)

Denk overigens dat de mp3 niet ingame klopt :? Zal strax nog ff checken, slicened smg die je bedoeld is denk ik een mp5sd5 of een sd6, maar wederom klopt deze naam ingame niet. Sterker nog, er kloppen maar enkele namen ingame ;(

edit:
mp3 is dus een mp5 a3
en de zogenaamde mp5sd is dus gewoon een mp5a3 met een vastgemaakte silencer :P De mp90 is dan weer een fn p90.
Waarom kloppen die namen toch nooit ;(

owja voor de post onder mij, snel reloaden doe je met de knop L :)

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 26-08-2003 09:49 ]

Verwijderd

Nou, dit is me toch een moeilijk spel, ik ben al 4 dagen bezig en net op level 3 aangekomen waar een bende een hele wijk heeft overgenomen. Een schot met een shotgun en er komen meteen 7 mannetjes op je afgerent :( Heeft iemand enig idee hoe je snel reload, want op het ammo icoontje onderaan clicken is nogal langzaaaaaaaaaaaaam.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Schuey -> die guns ja :S
ik weet het echt niet hoor :)
ben nu in de metro, tipje voor Goamak -> koop/jat whatever een uzi
in de metro ben ik gewoon achter hoekie gaan staan, schot gelost met men nieuwe Steyr AUG, en der komen 7man op me af.
zit speciale ammo in (+3 dmg ofzo)
en met nog geen 30 kogels heb ik 7 man dood :)
easy. zelf niet geraakt, maarja speel het ook al tijdje, (zon 12 uur) en ben al in level 8 ofzo?

gewoon achter hoekie staan en aandacht afleiden en neerschieten zodra ze om de hoek komen.
werkt het makkelijkste.
kan je de goodies niet goed jatten van hun lichamen, (omdat ze op 1 hoop liggen)
verplaats er een paar :)

Battle.net Spud#2543

• Operations
Ik ben net terug uit de Old mine, en dan heeft de Don al je schulden betaald en dan krijg je een nieuwe wapenhandelaar in de docks erbij. Daar ben ik geweest maar hoe kom ik dan weer in de volgende level? Ben al terug geweest bij the office maar daar zegt ze alleen "I like you too but you have to go now" en meer niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Operations op 27-08-2003 20:42 ]

• ravw
TheGeneral schreef op 27 augustus 2003 @ 20:40:
Ik ben net terug uit de Old mine, en dan heeft de Don al je schulden betaald en dan krijg je een nieuwe wapenhandelaar in de docks erbij. Daar ben ik geweest maar hoe kom ik dan weer in de volgende level? Ben al terug geweest bij the office maar daar zegt ze alleen "I like you too but you have to go now" en meer niet.
kan jij even die save file neer zetten dat je oud die old mine komt want ik kom er niet uit :(

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gewoon op je ootoo klikken.

Old mine is niet moeilijk.
op gegeven moment kom je op verdieping met 2 trappen omhoog, ene gaat naar kort stuk waar je sleutel kan halen voor andere trap.
easy :)

Battle.net Spud#2543

• ravw
TepelStreeltje schreef op 27 August 2003 @ 21:28:

op gegeven moment kom je op verdieping met 2 trappen omhoog, ene gaat naar kort stuk waar je sleutel kan halen voor andere trap.
ja op dat level zit iik nu ook .

alleen :( ik heb maar voor 10 % leven dus ik red het gewoon niet
welke trap moet ik hebben voor de sleutel

• Operations
Ja dat dacht ik ook maar dat kan nog niet, blijkbaar ben ik nog iets vergeten ofzo denk ik. Tja ik heb ook de old mine met 6 % health gehaald, Na heel vaak over te hebben gedaan.
TepelStreeltje schreef op 27 August 2003 @ 21:28:

• ravw
TheGeneral schreef op 27 August 2003 @ 22:12:
Ja dat dacht ik ook maar dat kan nog niet, blijkbaar ben ik nog iets vergeten ofzo denk ik. Tja ik heb ook de old mine met 6 % health gehaald, Na heel vaak over te hebben gedaan.

[...]
JA ik ben al 2 dagen bezig om er door te komen maar niets helpt :(

• Operations
Ik ben er al uit, je moet ff naar de shooting range staat nog niet op je map. En dan weer naar Eddie's bar en daar kom je de Don weer tegen. en dan kan je verder.

P.S. weet niet zeker of je naar de shooting range moet, maar als je de verlengende mercedes voor de bar van eddie's ziet staan moet je gewoon naar binnen gaan.

[ Voor 106% gewijzigd door Operations op 27-08-2003 22:36 ]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ok dan, dat was Cold zero...

Laatste level is KUT. stomme jungle... door al die bomen enzo zie je niet goed wanneer je nou kan schieten...
van de 4 vesten die ik mee had, en de 2 die ik vond, zijn er nog maar 2 half doorzeefd over...

Wel erg jammer dat je in het laatste level alle VETTE wapens vind, zonder dat je ze echt kan gebruiken (M249 aka minimi }) en de G55 caseless Assaultrifle, de FiveSeven handgun en nog een of andere VETTE assault/sniper gun!
maarja, ik had lekker met AUG, en AWP, en ben het level gewoon lekker uitgaan kammen :)
PS, als je levels gewoon VOL met vijanden laat, krijg je VEEEEEEEEEEEEEEEEL meer XP Aan het eind van het level!!

een na laatste missie (is op vliegveld) heb ik zon 40 van de 60 (gokje) vijanden heel gelaten, en had 65 skill points erbij, dat is 13(!!) level-ups! (iets van 55000 XP dus?)
naja, weenie, keek in volgende level bij men skills, en had ineens 65 skillpoints te verderen...

ik snap niet dat jullie zon moeite hebben met die old mine...
gewoon een Luide gun pakken en achter hoekie gaan staan.
met je cursor eerste ventje volgen, en zodra die cursor GEEN kruis meer heeft, schieten.
klaar!

een AWS is echt een MUST voor de laatste levels hoor, der zit ook vaak een sniper in een toren, en ja, vuur met vuur he :P ;)

(ik eindige het spel met ruim 20K geld, in men kast zon 6 body armors, zooitje weapon mods, aantal van die grote medpax en een FN90 met 300 kogels... die wou ik tot de laatste levels bewaren....)

Blackhole, bij dat stuk voor die sleutel, VOOR die verdieping heb je totaal 3 trappen, 1 naar beneden, 2 naar boven. 1 naar dat stuk met die deur, en die andere is naar verdieping met 2 kamers, 1 met een trap, de andere met een kist, daarin ligt die sleutel (voor men gevoel de onderste trap, maarja, vond het erg desorienterend spelleke... ;P )

Battle.net Spud#2543

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-12-2025

Kleintje81

Blaat

Tepelstreeltje, hoe ben je uit het level met het vliegveld gekomen?
Ik heb daar iedereen dood gemaakt op 3 ventjes na die ik niet kon bereiken.

Ik moet de airfield leaven zoals staat bij de mission objective, maar als ik op het randje van het level zit (dus buiten het vliegveld) gebeurt er niets. Ook het proberen van wat auto's lukte me niet, ik vond in een jeep achtig iets wat sleutels maar ik kan niet in die auto. :'(

Voor de rest vind ik dit een leuk spel, gewoon om het sneaky doen en zoveel keus in wapens, alleen jammer dat sommige wapens andere namen hebben (MP5-SD heet MP-SD; misschien typfoutje van de maker? ;) )

Mijn favoriete wapens:
Steken: Assault knive >:)
Pistool: Socom Mark 23 + vizier + demper
SMG: MP(5)-SD + vizier + grotere magazijn
Rifle: M4A1 + vizier + demper
Sniper rifle: Scout + vizier + demper

In de eerdere levels ben ik alleen op pad gegaan met me Socom Mark 23 en heel veel .45 ammo + mes, ik kwam steeds terug met een rugzak vol met wapens. :P
Als ik niet meer wapens meer kan dragen probeer ik gewoon munitie eruit te laden, zo heb ik veel ammo voor de AK47 in mijn lockertje in 'The Office'. >:)

BF2 stats Systemen

• Operations
Ik zit nu in de level(denk ik laatst) waar je mission objective is Find Cold Zero, ik vind het een makkelijke level tot nu toe alleen ik sta nu voor het hek en ik heb geen idee hoe ik er doorheen moet komen.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001

Damian

Insane Obtrusion

Wazig spel, voelt niet lekker aan qua gameplay. Ziet er ook een beetje cheapo uit.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Operations
Foutje, dubbelpost op de een of andere manier.

[ Voor 90% gewijzigd door Operations op 02-09-2003 14:15 ]

• Operations
Damian schreef op 02 september 2003 @ 14:09:
Wazig spel, voelt niet lekker aan qua gameplay. Ziet er ook een beetje cheapo uit.
Ik vroeg niet om jouw mening toch? ;) Nee even serieus als je er ff mee bezig bent is het best een leuk spel hoor. Je hebt gelijk de graphics zijn het niet helemaal, en de gameplay is ff wenen.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kleintje81 schreef op 28 August 2003 @ 11:43:
Tepelstreeltje, hoe ben je uit het level met het vliegveld gekomen?
Ik heb daar iedereen dood gemaakt op 3 ventjes na die ik niet kon bereiken.

Ik moet de airfield leaven zoals staat bij de mission objective, maar als ik op het randje van het level zit (dus buiten het vliegveld) gebeurt er niets. Ook het proberen van wat auto's lukte me niet, ik vond in een jeep achtig iets wat sleutels maar ik kan niet in die auto. :'(

Voor de rest vind ik dit een leuk spel, gewoon om het sneaky doen en zoveel keus in wapens, alleen jammer dat sommige wapens andere namen hebben (MP5-SD heet MP-SD; misschien typfoutje van de maker? ;) )

Mijn favoriete wapens:
Steken: Assault knive >:)
Pistool: Socom Mark 23 + vizier + demper
SMG: MP(5)-SD + vizier + grotere magazijn
Rifle: M4A1 + vizier + demper
Sniper rifle: Scout + vizier + demper

In de eerdere levels ben ik alleen op pad gegaan met me Socom Mark 23 en heel veel .45 ammo + mes, ik kwam steeds terug met een rugzak vol met wapens. :P
Als ik niet meer wapens meer kan dragen probeer ik gewoon munitie eruit te laden, zo heb ik veel ammo voor de AK47 in mijn lockertje in 'The Office'. >:)
je kan bij de vliegveld langs de ene kant lopen, zonder dat je echt veel man loopt.
vanaf waar je begint, loop je HELEMAAL naar de andere kant, en dan van daar, naar de andere hoek.
dat hek kan je open lockpicken.
eigenlijk moet je IN die vrachtwagen gaan zitten, zonder dat er al te veel mensen dood gaan, zodat je met die vrachtwagen mee kan rijden.
als je de sjafeur gekilled heb (geen zin om het helemaal goed te schrijven)
dan moet je de kaart zelf vinden waar je heen moet.
die ligt in een gebouw aan de rand van het level.
als je je map er bij roept, en dan ook je objectives, en je houd de cursor boven het stukkie van "find the map" (oid) dan zie je rood cirkeltje over het gebouw waar je wezen moet.

[edit]
voor die dude die bij het laatste level vast zat, er zit achter een van de bochten in de weg nog een uitlaat van het lab onder de grond.
daar kan je door heen.
(zon grote grijze schoorsteenachtige airco uit/inlaat.
daar lijkt het op... let wel op, ze horen je vaak binnen komen, dus pak een silenced wapen, en schiet ze overhoop. ga daarna achter hoekie staan, en schiet de hele zooi aan snot...)

[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-09-2003 23:50 ]

Battle.net Spud#2543

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-12-2025

Kleintje81

Blaat

TepelStreeltje thx man! Ik heb hem nu uitgespeeld, vond het einde toch wel tegenvallen, zo'n kort filmpje en onze Jane die niet uit de kleren gaat... >:)

Ik hoop dat er gauw een addon voor dit spel komt, of een leveleditor, dit spel doet me echt denken aan Jagged Alliance maar dan realtime en met 1 'rambo' figuur. :)

BF2 stats Systemen

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kleintje81 schreef op 03 september 2003 @ 01:23:
TepelStreeltje thx man! Ik heb hem nu uitgespeeld, vond het einde toch wel tegenvallen, zo'n kort filmpje en onze Jane die niet uit de kleren gaat... >:)

Ik hoop dat er gauw een addon voor dit spel komt, of een leveleditor, dit spel doet me echt denken aan Jagged Alliance maar dan realtime en met 1 'rambo' figuur. :)
sure thing m8 :)

hoop idd dat er mensen deze game gaan modden enzo, en dat de makers de foutjes der nog ff uitstrijken.
zowiezo vind ik het wel HEEL jammer dat ik niet met alle wapens heb gespeeld (zie boven)

maar naast alle foutjes, ben ik toch zeker wel enthousiast over dit spel :)

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1