ik heb een eigen webspace bij mijn ADSL provider (ftp.home.zonnet.nl) van 20 MB, nu heb ik hier onder de map images een test fotootje neer gezet met hulp van WS_FTP, ik heb een map aangemaakt op de FTP en daar het fotootje (dawn3.jpg)ingezet. Als ik nu ga naar ftp.home.zonnet.nl/images ga dan moet ik mij w8 woord en id invullen en dan zie ik het fotootje staan Nu heb ik ook een eigen website adres namelijk www.home.zonnet.nl/meeuwissen53. Nu wil ik die foto op dat adres kwijt zodat ik hem kan linken. Zodat je bijvoorbeeld een image bij GOT erbij zetten... Nou is mijn vraag, hoe doe je dat?
PS: Ik ben een complete N00B op webgebied, ik heb de search al gebruikt maar ben niet veel wijzer geworden, ik weet ook niet of dit ook in het goede deel van GOT staat en niet bij webdesign oid
ik weet het echt niet....
PS: Ik ben een complete N00B op webgebied, ik heb de search al gebruikt maar ben niet veel wijzer geworden, ik weet ook niet of dit ook in het goede deel van GOT staat en niet bij webdesign oid
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop