Hallo beste Tweakers,
Ik ben sinds vanmiddag de trotse bezitter van een Acer N10 Pocket PC.
Er is echter een enorm probleem met Active Sync. Het synchroniseren gaat goed, echter ik kan zelf geen bestanden overzetten naar mijn N10 via de exprore functie in Active Sync (en ook anders niet). Ik merkte dit toen ik een leuk achtergrondje wilde uploaden.
Dus ik zoeken hier en op een ander bekend forum. Werd aangegeven dat het misschien aan de Active Sync versie lag. Ik dus de laatste nieuwe (3.7. i.p.v. 3.5) schoon geinstalleerd. Weer hetzelfde.
Ik krijg deze foutmelding: "Crittical communications services have failed to start. Try resetting te mobile device and then connect again".
Ik dus de N10 uitgezet en weer aangezet, maar dat helpt ook niet.
Ik wordt helemaal gek hiervan. Wie heeft dit ook gehad en/of weet de oplossing?
Info:
Active Sync 3.5 en 3.7 getest
PC: Win XP Home en ZoneAlarm firewall
Active Sync <-> N10: Syncen en Internetten via de USB kabel op m'n N10 lukt wel
Probleem: foutmelding en geen verbinding/file explore en bestanden overzetten niet mogelijk.
Ik ben sinds vanmiddag de trotse bezitter van een Acer N10 Pocket PC.
Er is echter een enorm probleem met Active Sync. Het synchroniseren gaat goed, echter ik kan zelf geen bestanden overzetten naar mijn N10 via de exprore functie in Active Sync (en ook anders niet). Ik merkte dit toen ik een leuk achtergrondje wilde uploaden.
Dus ik zoeken hier en op een ander bekend forum. Werd aangegeven dat het misschien aan de Active Sync versie lag. Ik dus de laatste nieuwe (3.7. i.p.v. 3.5) schoon geinstalleerd. Weer hetzelfde.
Ik krijg deze foutmelding: "Crittical communications services have failed to start. Try resetting te mobile device and then connect again".
Ik dus de N10 uitgezet en weer aangezet, maar dat helpt ook niet.
Ik wordt helemaal gek hiervan. Wie heeft dit ook gehad en/of weet de oplossing?
Info:
Active Sync 3.5 en 3.7 getest
PC: Win XP Home en ZoneAlarm firewall
Active Sync <-> N10: Syncen en Internetten via de USB kabel op m'n N10 lukt wel
Probleem: foutmelding en geen verbinding/file explore en bestanden overzetten niet mogelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 22:27 ]