Toon posts:

ADSL en Zonealarm

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van de nieuwste versie van Zonealarm kon ik geen enkele applicatie die ook maar iets te maken heeft met de Internet Explorer nog opstarten. Na de C: partitie opnieuw te hebben geformatteerd en WIndows (98SE) opnieuw te hebben geinstalleerd werkt alles wel weer.
Maar, nu zit ik dus continu op internet zonder enige bescherming en dat voelt toch niet zo lekker. Dus zou ik toch weer graag Zonealarm willen installeren.
Kent iemand dit probleem en/of de oplossing hiervoor. De eerste foutmelding was altijd m.b.t. RNAAPP en het register.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:? Ff een domme vraag.... Je hebt in zone-alarm toch wel de programma's zoals explorer het recht gegeven (in zone-alarm) om het internet op te gaan? (access to internet)????

Verwijderd

Topicstarter
Jawel, en bovendien heb ik IP-adres en subnet-mask gespecificeerd bij de instellingen. Maar zonder heb ik ook geprobeerd. Ook heb ik allerlei beveiligingsniveau's uitgeprobeerd, maar niets werkte. :'(

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Get BlackICE !! 8-)

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Topicstarter
ZoneAlarm schijnt toch echt beter te zijn, ook al is 't gratis. :P

Verwijderd

Begin nou niet met dit is beter/dat is beter, daar vraagt ie niet om. Hij vraagt dus een oplossing voor z'n probleem. Ik zou het helaas niet weten, maar hopenlijk iemand anders wel.

Verwijderd

hoi, met Mr.T
je moet kijken wat je hebt aangevinkt.
zie ook op
http://members.home.nl/web2000/index.htm
of mailt je telefoonnummer, ik kan je per telefoon even helpen als je komt niet uit.
Op vrijdag 01 december 2000 06:25 schreef DMaarten het volgende:
Begin nou niet met dit is beter/dat is beter, daar vraagt ie niet om. Hij vraagt dus een oplossing voor z'n probleem. Ik zou het helaas niet weten, maar hopenlijk iemand anders wel.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Euhm.... ik heb het idee dat je een netwerkje draait???? Dan begin ik je probleem te begrijpen....
Ik heb zelf een netwerkje met alleen op de pc die internet deelt, zone-alarm geinstalleerd... Als ik ook zone-alarm op de 'client'-pc's installeer, kom ik vanaf die pc's ook internet niet op om de een of andere reden. Ook ik heb het lokale netwerk op alle pc's ingevoerd in zone-alarm als trusted.... en toch.....
Ik heb daar de oplossing nog niet voor... mja.. who cares... m'n server is de eerste blokkade..... daar moeten eventuele hackers eerst doorheen...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is geen eigen netwerk. Ik heb netspeed van Planet en dat is opgezet via een Virtual Private Network. Nou ja, ik begrijp het zelf niet echt maar zo zit het dus :)
En iig bedankt voor de reacties :)

Verwijderd

ZoneAlarm? wat een bullshit firewall. De enige goeie (onder Windoos) is AtGuard. Alleen een Unix Socket Programmer komt er doorheen. B-)

Verwijderd

Van xs4all kreeg ik er een firewall bij. Ik weet zo ff niet welke. Maar ik had ook dat rnaap probleem met zone alarm. Toen installeerde ik die van xs4all, en toen had ik dat probleem niet meer.

Verwijderd

Zonealarm werkt ook bij mij niet goed, ik heb hier de pro versie ben ff vergeten hoe ik daar ben aangekomen ;) en als ik die installeer onder een win9x machine kom ik niet het internet op.

Het gaat al iets beter met win2k maar ook nu heb ik tig van problemen, zo moet ik zonealarm handmatig opstarten wil ik op het internet komen.

Weet niet waar het aanligt, misschien de VPN van Mxstream :?

Probeer anders eens om zonealarm handmatig op te starten, dus inbellen en dan zonealarm opstarten misschien helpt het iets maar ik denk dat je dan geen data meer binnenkrijgt.

Verwijderd

ZAP v2.6.8 rulezz bigtime vind ik. Heb er nooit echt problemen mee :)
Nu nog ADSL...;)

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:39

Nicap

Tsssk....

Op woensdag 11 juli 2001 11:09 schreef Syntax_Error het volgende:
ZoneAlarm? wat een bullshit firewall. De enige goeie (onder Windoos) is AtGuard. Alleen een Unix Socket Programmer komt er doorheen. B-)
Dan is het dus geen goeie. |:(

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

sorry dat ik deze zo omhoog haal, maar ik heb een soortgelijk probleem, maar dan andersom. hij laat bij mij alles door, zowel naar buiten als naar binnen. hij vraagt nergens meer om. programma's kunnen lekker doen wat ze willen

dit is zowel met de pro als de gewone versie.

is er een alternatief prg die niet alleen de aanvallen tegenhoud maar ook prgs tegenhoud naar internet te gaan.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op donderdag 30 november 2000 22:51 schreef Apronex het volgende:
Get BlackICE !! 8-)
IDD!! :7 , heb het ook met mijn adsl en werkt prima..

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

waarom een firewall gebruiken?

want je zit al achter een gateway

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• curtazimo
  • Laatst online: 27-01-2023
Heb ook ADSL en ZA-pro. Nog nooit problemen mee gehad. Na installatie deed 'ie alles automatisch. Nix IP-adressen invoeren. Alleen de proggies toestemming geven om het internet op te mogen.

BTW. Heeft die 'rnnaap'-melding niet iets met de netwerkkaart te maken?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Ik had ook problemen met zonealarm pro.kon er wel internet mee op maar als ik via een lan een spel wou doen blokkerde hij mijn server ook al had de server toestemming.

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Je kunt ook Tiny Personal Firewall gebruiken, werkt net zo als ZoneAlarm, alleen minder verlies aan resources als die bloated Zonealarm. En het is gratis.
:)

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-06 22:13

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op maandag 17 september 2001 21:32 schreef Ceejay het volgende:
Je kunt ook Tiny Personal Firewall gebruiken, werkt net zo als ZoneAlarm, alleen minder verlies aan resources als die bloated Zonealarm. En het is gratis.
:)
Aan welke resources moet ik denken?

Mem/CPU/bandwith??

Godfather Bodybuilding topic reeks

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
beetje off topic hoor, maar
Dit draadje is bijna een jaar geleden al gestart!
:?

• MrJ

MrJ

Op dinsdag 18 september 2001 18:37 schreef conceicao het volgende:
beetje off topic hoor, maar
Dit draadje is bijna een jaar geleden al gestart!
:?
Hmmm, true....

Maar wat maakt 't uit toch?

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 30 november 2000 22:51 schreef Apronex het volgende:
Get BlackICE !! 8-)
Ik heb ook veel problemen gehad met ZoneAlarm.. Dus dat heb ik er dus mooi afgegooit en BlackICE genomen :) :) een aanrader.

Ik kreeg ook niets meer opgestart. Gewoon wel verbinding krijgen maar geen enkele site kunnen laden :( :(

• MrJ

MrJ

Hmmm, toch ga ik de combinatie ADSL&Zonealarm Pro gewoon proberen.

Ik post eventuele resultaats van de week....

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:13
ik heb deze draad gevonden via search en bijna 2 jaar later voel ik me toch ECHT gedwongen om alle mensen die blackice (:r :r :r) gebruiken op deze site te wijzen.

De persoon die deze site heeft gemaakt is een hele bekende op het gebied van veiligheid en computers
en die heeft dus ook aangetoond dat Blackice echt zwaaar zuigt en dat je er echt binnen 3 sec. doorheen kan komen.
So that you know

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37
Security>advanced>

Kan je IP opgeven waar niets wordt geblockt,

vul daar eens 10.0.0.138 in :-)
Pagina: 1