Ik zoek een snelle liefst nederlandse public (dus gratis) proxy server maar heb er nog geen één kunnen vinden via google. Aangezien dat ik er geen één krijg van chello (classic). Weet er iemand mischien een goede en snelle public proxy?
Zet je locale cash op 20 Gigabyte? Dat is de snelste proxy die je maar kunt voorstellen
If you choose to criticise you choose your enemies
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Kan mijn lokale cache trouwens niet veel groter maken dan 50MB aangezien het een virtuele schijf is oftewel een ramdisk.
Chello geen proxy servers 
proxy.ams.chello.nl
proxy.rott.chello.nl
proxy.arnhem.chello.nl
proxy.brabant.chello.nl
Allemaal poort 8080
proxy.ams.chello.nl
proxy.rott.chello.nl
proxy.arnhem.chello.nl
proxy.brabant.chello.nl
Allemaal poort 8080
Ik dacht dat alleen bij chello plus een proxy server van chello te gebruiken was.
ramdisk als inet cache?TigerLord schreef op 22 August 2003 @ 21:17:
Kan mijn lokale cache trouwens niet veel groter maken dan 50MB aangezien het een virtuele schijf is oftewel een ramdisk.
Betekend toch dat je bij reboot weer leeg begint? Lijkt me niet echt handig
* Erkens zet proxy server aan met chello classicTigerLord schreef op 22 augustus 2003 @ 21:31:
Ik dacht dat alleen bij chello plus een proxy server van chello te gebruiken was.
werkt gewoon
caching your ie temp files in memory lijkt me zowiezo niet handig, volgens mij kan je beter die 50mb memory aan je OS geven.CRu5H0n3 schreef op 22 augustus 2003 @ 21:33:
[...]
ramdisk als inet cache?
Betekend toch dat je bij reboot weer leeg begint? Lijkt me niet echt handig
Je OS cached ook bestanden in memory, en als je echt zoveel bepaalde bestanden opvraagt, komen die gewoon uit de cache.
Met een ramdisk ben je al je cache kwijt "geen cookies enzo" maar het is wel stukken sneller, anders gaat het nog trager.
gezien de specs van je configuratie, weet ik niet wat je 'traag' noemt. staan je settings in IE wel ok?
Die servers die in m'n vorige post staan werken gewoon altijd bij Chello, bij mij ook met classic, hoef je geen plus voor te hebben.
Je zult echt niet een snellere proxy vinden dan die van je eigen ISP (=chello) hoor, een beetje zinloze zoekactie.
🌞🍃
Ze staan allemaal oke hoor, maar ik wil wel het uiterste uit mijn systeem en internet verbinding halen.Emmeau schreef op 22 August 2003 @ 21:43:
gezien de specs van je configuratie, weet ik niet wat je 'traag' noemt. staan je settings in IE wel ok?
Over die chello proxy's gesproken welke is er het snelste & grootste van of zijn ze allemaal hetzelfde?
[ Voor 8% gewijzigd door b_samson op 22-08-2003 21:59 ]
Verwijderd
Snik Snik
Geachte @Home abonnee,
Door nieuwe netwerktechnieken is informatie op internet veel sneller beschikbaar. Dit maakt het gebruik van een Proxy-Server overbodig. @Home heeft daarom besloten de Proxy-server uit het netwerk te halen.
Wij hebben dit eerder gemeld in de nieuwsbief van juni. Na deze melding
bleek dat nog veel klanten gebruiken maken van onze Proxy-Server. Dit
was voor ons een reden om de verwijdering nog even uit te stellen.
Echter zal per 1 september de Proxy-Server echt gaan verdwijnen.
Geachte @Home abonnee,
Door nieuwe netwerktechnieken is informatie op internet veel sneller beschikbaar. Dit maakt het gebruik van een Proxy-Server overbodig. @Home heeft daarom besloten de Proxy-server uit het netwerk te halen.
Wij hebben dit eerder gemeld in de nieuwsbief van juni. Na deze melding
bleek dat nog veel klanten gebruiken maken van onze Proxy-Server. Dit
was voor ons een reden om de verwijdering nog even uit te stellen.
Echter zal per 1 september de Proxy-Server echt gaan verdwijnen.
dat van @home wat voor gevolgen heeft dat? kan iemand mij dat uitleggen?
bla?
geenQ-bone schreef op 22 augustus 2003 @ 22:04:
dat van @home wat voor gevolgen heeft dat? kan iemand mij dat uitleggen?
alleen dat je dus geen gebruik meer kan maken van de proxyserver, maar die is ook niet nodig om te kunnen internetten
http://mail.allconet.org/manual/prx_lucaz.txt
Vraag me niet welke snel zijn en welke werken
Persoonlijk snap ik niet wat ik met een proxy moet, maar goed.. (iig niet voor thuisgebruik)
Vraag me niet welke snel zijn en welke werken
Persoonlijk snap ik niet wat ik met een proxy moet, maar goed.. (iig niet voor thuisgebruik)
Verwijderd
Je gebruikt een progrje à la multiproxy en dan geef je de proxyservers op en laat je je internet gaan via het progje dat het dan langs proxyservers stuurt.
Alleen als je nu pakweg een ping doet in dos hoe kan je dat via de proxyservers laten gaan?
Alleen als je nu pakweg een ping doet in dos hoe kan je dat via de proxyservers laten gaan?
Verwijderd
Er zijn tools beschikbaar die het internet afspeuren naar proxies, deze controlleren op herkomst, snelheid, anoniemiteit en dit in een lijst zetten. Hiermee kun je heel eenvoudig en snel een Nederlandse proxy vinden. Zelf gebruik ik een zelf in elkaar geknutselde tool, omdat ik niets kon vinden wat precies doet wat ik wil; snel proxies zoeken en snel switchen (met hotkeys).
http://home.graffiti.net/anonymousproxy/ProxyServer.zip
http://home.graffiti.net/anonymousproxy/ProxyServer.zip
www.stayinvisible.com heeft ook lijst met proxy's
En ook test of het ook echt werkt
Als je Java aan hebt staan, kan men namelijk nog steeds achter je IP adres komen.
Dat kun je daar testen.
En ook test of het ook echt werkt
Als je Java aan hebt staan, kan men namelijk nog steeds achter je IP adres komen.
Dat kun je daar testen.
Dit is 'n oud topic...daarnaast werkt google prima voor dit soort doelen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()