Ik zit met een vreemd probleem hier thuis; mogelijk ligt de oorzaak bij GoT?
In ieder geval wil ik het even melden indien het inderdaad bij GoT ligt.
Sinds vandaag gaat reply'en op topics beroerd traag. Letters verschijnen pas veel later nadat ik ze heb ingetoetst.
Dit bericht typen gaat ook wat aan de trage kant maar hier valt mee te werken. Bij het typen van werken bijvoorbeeld verschijnt het woord zodra ik het helemaal getyped heb.
Ik heb meerdere topics geprobeerd (om te reply'en). Soms kan ik echt een enorme zin typen voordat hij pas verschijnt op m'n scherm. Terwijl het typen in de adresbalk wel gewoon direct verschijnt.
Zit dit probleem bij mij? Zit dit probleem bij GoT?
Ik heb m'n explorervenster wel eerst afgesloten en nog een keer opgestart om te checken of er mogelijk een bugje was opgetreden in IE (6.0)
Niet dus want ook bij het nieuw geopende venster kreeg ik dit probleem.
Bij andere websites heb ik het probleem niet.
Mogelijk hoort dit in BUG maar de vorige keer begon 'men' te mekkeren dat het dus in LA hoorde en niet in BUG; vandaar dat ik nu hier de gok doe.
In LA heb ik er niets over gelezen
In MED heb ik er niets over gelezen
In BUG heb ik er ook niets over gelezen
In ieder geval wil ik het even melden indien het inderdaad bij GoT ligt.
Sinds vandaag gaat reply'en op topics beroerd traag. Letters verschijnen pas veel later nadat ik ze heb ingetoetst.
Dit bericht typen gaat ook wat aan de trage kant maar hier valt mee te werken. Bij het typen van werken bijvoorbeeld verschijnt het woord zodra ik het helemaal getyped heb.
Ik heb meerdere topics geprobeerd (om te reply'en). Soms kan ik echt een enorme zin typen voordat hij pas verschijnt op m'n scherm. Terwijl het typen in de adresbalk wel gewoon direct verschijnt.
Zit dit probleem bij mij? Zit dit probleem bij GoT?
Ik heb m'n explorervenster wel eerst afgesloten en nog een keer opgestart om te checken of er mogelijk een bugje was opgetreden in IE (6.0)
Niet dus want ook bij het nieuw geopende venster kreeg ik dit probleem.
Bij andere websites heb ik het probleem niet.
Mogelijk hoort dit in BUG maar de vorige keer begon 'men' te mekkeren dat het dus in LA hoorde en niet in BUG; vandaar dat ik nu hier de gok doe.
In LA heb ik er niets over gelezen
In MED heb ik er niets over gelezen
In BUG heb ik er ook niets over gelezen