Ik heb enkele dagen geleden mijn computer geformateerd en daarna wederom windows XP geinstalleerd. Installatie liep als een trein, maar als het systeem voor de eerste keer opstart blijft ie hangen in het opstartscherm en vefvolgens gaat mijn monitor uit en probeert de PC opnieuw op te starten wat niet lukt. Indien de PC wel opstart, beland ik uiteindelijk in een zwart scherm waarbij alleen een cursor zichtbaar is die ik overigens niet kan bewegen.
Ik heb gebruik gemaakt van de search om het probleem op te lossen, maar ik kom er nog steeds niet uit.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
- Refresh rate lager gezet
- Resolutie lager gezet
- Videokaart drivers verwijderd
- Netwerkkaart verwijderd
- Geluidskaart verwijderd
Kan helaas mijn videokaart er niet uithalen om te testen of dat het grote probleem is, aangezien ik geen andere kaart heb.
Ik heb trouwens een PIII 900 met als videokaart een Matrox Millenium 450 Dualhead.
Kunnen iemand mij helpen??
P.S. Ik heb windows al een aantal keer proberen opnieuw te installen dus dit kan ook het probleem niet zijn.
Ik heb gebruik gemaakt van de search om het probleem op te lossen, maar ik kom er nog steeds niet uit.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
- Refresh rate lager gezet
- Resolutie lager gezet
- Videokaart drivers verwijderd
- Netwerkkaart verwijderd
- Geluidskaart verwijderd
Kan helaas mijn videokaart er niet uithalen om te testen of dat het grote probleem is, aangezien ik geen andere kaart heb.
Ik heb trouwens een PIII 900 met als videokaart een Matrox Millenium 450 Dualhead.
Kunnen iemand mij helpen??
P.S. Ik heb windows al een aantal keer proberen opnieuw te installen dus dit kan ook het probleem niet zijn.