OK, ik heb sindskort een nissan 100 NX 2.0 GTi, en wil daar natuurlijk een goede geluidinstallatie in leggen!
Nu ben ik een beetje gaan rondvragen enzo bij verschillende caraudio winkels in de omgeving, en naar mijn mening is de volgende samensteling wel erg aardig?
Alle audio komt van Ground Zero, behalve de headunit!
- HU -> JVC SH9101R
- COMPO -> GZUC165C
- HOEDENPLANK SPEAKERS -> GZHF693
- 2x WOOFER -> GZRW30S
- AMP -> GZHA5125X
Mijn vraag is nu, hoe dit zal klinken? Ik luister voornamelijk HardStyle, en zo nu en dan wat Bob Marley!
De aardige verkoper verzekerde me dat het leuk zou klinken, hij liet me zelfs luisteren in zijn Subaru Impreza met zo goed als dezelfde set, enige verschil was zijn radio ! 
Naar mijn mening klonk de gedraaide muziek zeker wel goed, allen hwas hij niet in het bezit van enige HardStyle muziek!
Wat ik dus graag zou willen , is een goede diepe en zware bass! Ook weer niet te zwaar, zodat me wagentje uit mekaar valt!
Heb verder zelf vrij weinig verstand van audio!
Nu ben ik een beetje gaan rondvragen enzo bij verschillende caraudio winkels in de omgeving, en naar mijn mening is de volgende samensteling wel erg aardig?
Alle audio komt van Ground Zero, behalve de headunit!
- HU -> JVC SH9101R
- COMPO -> GZUC165C
- HOEDENPLANK SPEAKERS -> GZHF693
- 2x WOOFER -> GZRW30S
- AMP -> GZHA5125X
Mijn vraag is nu, hoe dit zal klinken? Ik luister voornamelijk HardStyle, en zo nu en dan wat Bob Marley!
Naar mijn mening klonk de gedraaide muziek zeker wel goed, allen hwas hij niet in het bezit van enige HardStyle muziek!
Wat ik dus graag zou willen , is een goede diepe en zware bass! Ook weer niet te zwaar, zodat me wagentje uit mekaar valt!
Heb verder zelf vrij weinig verstand van audio!