Momenteel ben ik m'n servertje aan het ombouwen, dus ik ben alle bekabeling opnieuw aan het aansluiten en alles een nieuwe handigere plaats aan het geven.
Nu tijdens het veranderen van de setup, kom ik er dus achter dat een pinnetje van de molex aansluiting van het rack is afgebroken. Waarschijnlijk omdat ze zo klem zaten is het gewoon mee gekomen.
Nu is het gelukkig maar een ground pinnetje, en wel die naast de 12v pin. (zie foto)Ik heb dus 2 mogelijkheden, en ik vraag dus jullie advies.
De 5v ground verbinden met de 12v ground, of de 12v ground verbinden met de kast.
Wat lijkt jullie het beste?
Ik moet nu naar m'n werk, dus ik kan vanavond laat pas weer reageren.

De rode draad is dus op de zelfde plaats als de afgebroken pin
Nu tijdens het veranderen van de setup, kom ik er dus achter dat een pinnetje van de molex aansluiting van het rack is afgebroken. Waarschijnlijk omdat ze zo klem zaten is het gewoon mee gekomen.
Nu is het gelukkig maar een ground pinnetje, en wel die naast de 12v pin. (zie foto)Ik heb dus 2 mogelijkheden, en ik vraag dus jullie advies.
De 5v ground verbinden met de 12v ground, of de 12v ground verbinden met de kast.
Wat lijkt jullie het beste?
Ik moet nu naar m'n werk, dus ik kan vanavond laat pas weer reageren.
De rode draad is dus op de zelfde plaats als de afgebroken pin
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 18:09 . Reden: euss: plaatje was layout uitrekkend - fixed ]