Toon posts:

Gta vice city : kan gta3.img niet lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Bij gta vice city kan ik in de models map het bestand gta3.img niet lezen.
Ik kan dus ook geen mods of cars installen. Kan iemand mij helpen. ik heb het al een paar x opnieuw geinstalld het spel doet het wel en gta3.img is niet verborgen ofzoiets. heb de legale

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 17:36 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb je de legale versie? (gokje) ;)

edit:
Probeer anders ff een patch/updates te downloaden :)

[ Voor 55% gewijzigd door PD2JK op 22-08-2003 17:31 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op 22 August 2003 @ 17:27:

edit:
Probeer anders ff een patch/updates te downloaden :)
Lukt nog steeds niet na die patch

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
Hoe probeer je GTA3.img te lezen als ik vragen mag? En bedoel je dat je 'm niet kan openen of dat je er niks aan toe kan voegen? Dat laatste kan namelijk komen doordat het spel Read-only is :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 22 August 2003 @ 18:25:
Hoe probeer je GTA3.img te lezen als ik vragen mag? En bedoel je dat je 'm niet kan openen of dat je er niks aan toe kan voegen? Dat laatste kan namelijk komen doordat het spel Read-only is :)
Met img tool maar het hoort dat je met img tool gta3.img kan lezen. Dat kan ook want dat heb ik al zovaak gedaan alleen nu ik hem opnieuw heb geinstalld kan ik hem niet meer lezen

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Prutz0r schreef op 22 augustus 2003 @ 17:27:
Nou?

edit:
Excuse me, niet goed gelezen.

[ Voor 13% gewijzigd door kamerplant op 22-08-2003 19:35 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Als je nou het eerste post van mij leest zie je het antwoord

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 19:17:
[...]

Als je nou het eerste post van mij leest zie je het antwoord
Rechtermuisknop->eigenschappen op gta3.img en als er dan vinkjes staan bij "alleen lezen" of "read only" deze weghalen? Dit zou het probleem van het niet lezen moeten oplossen.

Pak dan ook meteen de txd.img, zodat je daar ook mee kan kloten. (dit is een bestand wat aangamaakt wordt bij de eerste keer spelen van het spel en daar moeten de textures van de nieuwe auto's ook in).

Als dit het niet is, geeft het progje dan andere foutmeldingen? Welke?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 22:16 . Reden: post uitgebreid ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 22:14:
[...]

Rechtermuisknop->eigenschappen op gta3.img en als er dan vinkjes staan bij "alleen lezen" of "read only" deze weghalen? Dit zou het probleem van het niet lezen moeten oplossen.

Pak dan ook meteen de txd.img, zodat je daar ook mee kan kloten. (dit is een bestand wat aangamaakt wordt bij de eerste keer spelen van het spel en daar moeten de textures van de nieuwe auto's ook in).

Als dit het niet is, geeft het progje dan andere foutmeldingen? Welke?
Als je het nog niet wist : het is gta VICE CITY dus niet gta3. dat bestand van GTA VICE CITY die ik bedoel heet gta3.img en alle txd's staan ook in GTA3.IMG van GTA VICE CITY

Het bestand staat op archief (daar stond ie al op na de install)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2003 10:37 ]

Pagina: 1