Toon posts:

Thermaltake XASER III Lanfire

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/lanfire/1st/vm2000a.jpg

Om precies te zijn de:

Thermaltake Highest Performance XaserIII Case - Lanfire

Ik dacht, laat ik er eens een topic over starten.
Hij zal de komende week / weken in Nederland gaan verschijnen, maar men zegt wel: Waar het hart van vol loopt de mond van over...

Het beestje is flink aan het lijnen geweest en weegt maar 4 kilotjes!!! :9~

Beste Tweakers, Laat jullie verwachtingen, ideeen, lofprijzingen en alle andere waardevolle toevoegingen er eens flink op los.

EDIT:
Voor degenen die het nog niet wisten, hij is hier te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 16:59 ]

Verwijderd

Woei deze case ziet er super strak uit. Deze moet ik echt hebben. wat een kast :D

Verwijderd

Hoeveel lichter maakt dit hem dan de eerste generatie Xaser?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:47
De normale V2000+ weegt 8.5 kg
en de A, met window/voeding 10.5kg.

Daar zitten wel meer fans in :)
7 tegen 4 in de lanfire.

En hij is kleiner:

Lanfire = (hxbxd) = 44.0 x 18.0 x 46.0 cm
V2000A/V2000+/v1000 = 53.1 x 20.6 x 52.1 cm

[ Voor 113% gewijzigd door Hoyden op 22-08-2003 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt wat je zegt Sander. Ondanks dat vind ik de Sidepanel wel superheftig! Aan de andere kant moet hij rond de 40 eurootjes goedkoper gaan kosten dan de V2000+...

Laat ik nou net op zoek zijn naar een kastje. :p

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:55:
Woei deze case ziet er super strak uit. Deze moet ik echt hebben. wat een kast :D
Als er een kast niet strak uitziet, is deze het wel. Van de voorkant rechte hoeken, window weer rond, hoop frutsels en kleuren. :|

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Ieder zijn mening, mar ik vind die xaser kasten niet om aan te zien... Ik hou nite van al die frutsels en extra shit... en al hememaal niet van een case waar je niks aan kunt modden.

Maar zoals ik al gezegt heb, ieder zijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de link al ff gecheckt? Je moet minstens even het totale beeld bekijken.
Hij heeft vrij veel weg van de andere Xaser's.
Of je moet sowieso niet van TT houden...

Verwijderd

Verplaats topic: cme > oh

Verwijderd

check dit dan van binnen... das toch nie mooi :/

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/lanfire/1st/inside.jpg

Ik ga mooi deze kope...

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/xaser3/blackSeries/interA.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/xaser3/blackSeries/interB.jpg

Die ziet er toch een stuk mooier uit :D

Verwijderd

Het enige wat ik mooi vind van Thermaltake zijn de FANs en de Volcano's :D
ik vind de kasten te wild... veel te veel dingen om hem mooier te maken, en in mijn ogen is dat niet gelukt :+
maarjah, voor de gene die m wel mooi vinden is t een perfect kastej...toch? lekker licht enzo... ;)

Verwijderd

Ik kan em ook niet echt mooi vinden ik hou het wel bij chieftec's

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Als iemand een adresje weet waar ze hem verkope, ik ben wel geinteresseerd
Dit is de minst zware case ever

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:55
ik weet niet of je met 4 kg blij moet zijn, ik doel op de constructie van de kast.
ik had een merkloze full-tower van misschien wel 2kg, na een paar maanden was ie zo gammel als wat, door de fans ging ie trillen(kut herrie)

misschien dat deze wel licht is maar toch stevig, ik weet het niet maar ik geef de voorkeur aan een zwaardere kast

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

Ik heb zelf een Thermaltake Xaser 2 6000 serie, en dat is echt een SUPER kast. Nadeel van de 3 serie vind ik dat ze er 30dB fans in hebben gestopt. Ik hou niet van veel geluid. Ok, het scheeld allicht wel weer een paar graden, maar dat heb ik er qua geluid niet voor over. Verder is dat echt een super kast, alles goed bereikbaar en lekker licht ook al, 6kg meen ik, nou, licht genoeg voor mij hoor. Kwaliteit van die kast is ook echt super, verbleken de Chieftechs compleet bij.
chimo schreef op 28 August 2003 @ 14:01:
ik weet niet of je met 4 kg blij moet zijn, ik doel op de constructie van de kast.
ik had een merkloze full-tower van misschien wel 2kg, na een paar maanden was ie zo gammel als wat, door de fans ging ie trillen(kut herrie)

misschien dat deze wel licht is maar toch stevig, ik weet het niet maar ik geef de voorkeur aan een zwaardere kast
Er zitten bij mij standaard 5 fans in de case, maar echt geen enkele hoorbare trilling. Kan ook niet, als je ziet hoe de constructie is, alles prachtig sluitend en goed vast.

[ Voor 40% gewijzigd door vehpol op 28-08-2003 14:05 ]

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

bij www.atro.nl hebben zijn de Xasers het goedkoopste :D heb er net 1 besteld :) ps niet de Lanfire...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 13:45:
Ik kan em ook niet echt mooi vinden ik hou het wel bij chieftec's
Het nadeel van de chieftech's ten op zichte van de Xaser II & III dat tie een plastic deurtje heeft en de Xaser II & III hebben metalen deurtjes... bij de metale uitvoering dan. vind het chieftech deurtje van plastic maar een beetje slapjes... :/

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:34

CaDje

Framedrops for life

Ik vind de Xaser III persoonlijk toch mooier. Drom heb ik 'm ook :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~weijersw/HTML/kast/Picture%2520010.jpg

Verwijderd

CaDje schreef op 31 augustus 2003 @ 17:51:
Ik vind de Xaser III persoonlijk toch mooier. Drom heb ik 'm ook :P
[afbeelding]
En maakt tie nou veel herrie of valt het mee? ik krijg um ook over 1 a 2 weekies :D de zwarte uitvoering dan zonder window...

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:09
Die lanfire is vanaf eind deze maand leverbaar kreeg ik vanmorgen in de mail door van een leverancier.

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Xaser kasten zijn naar mening lelijk.. Ze zijn helemaal gepremod.. en zijn ook niet mooi afgewerkt.

Dan betaal ik liever wat meer en koop een coolermaster!!
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.nl/Products/cases/TAC-T01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.nl/Products/casepics/210b-dx1.jpg

• Shyne
  • Laatst online: 05-05 16:44
ilovetechno schreef op 01 september 2003 @ 19:54:
Xaser kasten zijn naar mening lelijk.. Ze zijn helemaal gepremod.. en zijn ook niet mooi afgewerkt.

Dan betaal ik liever wat meer en koop een coolermaster!!
[afbeelding]
[afbeelding]
idd die wave master vind ik een stuk strakker :9

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Shyne schreef op 01 September 2003 @ 19:59:
[...]

idd die wave master vind ik een stuk strakker :9
Check de pricewatch.. Ik zou het wel weten

Thermaltake XaserIII V2000A, 4x 5,25" / 2x 3,5",6x 3,5",ATX,- (zilver, met casew) € 189
Coolermaster TAC-T01 ( Wave Master ) € 175,-

Ik denk dat de lanfire nog meer gaat kosten dan de V2000A XaserIII

Verwijderd

ilovetechno schreef op 01 September 2003 @ 20:12:
[...]

---------------

Ik vind dat niet echt kloppen. De Xaser III V2000A ziet er vanbinnen veel beter uit en ook de buitenkant vind ik. Als hij meer gaat kosten krijg je er vast een hele boel rotzooi bij (tas enzo :P ) of zijn die bewegende leds zo duur 8)7

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-01 22:51

BzR

Hoe zit het eigenlijk met de herrie die die produceert, is ie een beetje stil?? Ik ben aan een nieuwe case toe maar ik had eerst me oog op de Aspire X-SuperAlien Aluminum Gaming Case laten vallen, die op de pic staat hieronder
Afbeeldingslocatie: http://lib1.store.vip.sc5.yahoo.com/lib/directron/atxa06silver

Aangezien er nergens in Europa een retailer te vinden is, en ze in Amerika niet verzenden naar Europa, ben ik dus wel geintreseerd in de Thermaltake case, de Aspire X-SuperAlien op de pic is inclusief coolers met ledjes en dergelijke, word dit dus ook bij die Thermaltake case bij geleverd of is dit optioneel, ik kan er niet heel veel over vinden welicht dat sommige bezitters van deze case hier wel een antwoord op hebben wat er allemaal bij geleverd word.Omdat in de zwarte case van Thermaltake er volgens mij wel coolers met ledjes in zitten en bij de zilveren zie ik dat dus niet.

Ja ik ben lui, en heb geen tijd meer om zelf te modden dus daarom maar een pre modded case

[off topic]
Mochten er nog mensen zijn die wel meer info over de Aspire X-SuperAlien Aluminum Gaming Case hebben, waar je hem wel kan kopen in Europa dan hou ik me warm aanbevolen[/off topic]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:09
ilovetechno schreef op 01 September 2003 @ 20:12:
[...]
Wrong. Reken zo rond de 155 euro, althans bij mij dan..... :P

• CaDje
  • Laatst online: 11:34

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 20:53:
[...]

En maakt tie nou veel herrie of valt het mee? ik krijg um ook over 1 a 2 weekies :D de zwarte uitvoering dan zonder window...
Nee, je hoort 'm bijna niet. Die thermaltake Fans zijn erg stil.
Verwijderd schreef op 02 september 2003 @ 10:55:
[...]

Ik vind dat niet echt kloppen. De Xaser III V2000A ziet er vanbinnen veel beter uit en ook de buitenkant vind ik. Als hij meer gaat kosten krijg je er vast een hele boel rotzooi bij (tas enzo :P ) of zijn die bewegende leds zo duur 8)7
Ik denk toch dat de XaserIII wel duurder blijft dan de Lanfire. Het enigste mooie aan die lanfire vind ik wel de blauwe fan controller. Wou dat ik die ook had in 'm Xaser III :P

Verwijderd

SandeR schreef op 22 August 2003 @ 16:58:
De normale V2000+ weegt 8.5 kg
en de A, met window/voeding 10.5kg.

Daar zitten wel meer fans in :)
7 tegen 4 in de lanfire.

En hij is kleiner:

Lanfire = (hxbxd) = 44.0 x 18.0 x 46.0 cm
V2000A/V2000+/v1000 = 53.1 x 20.6 x 52.1 cm
Ik heb zelf een Xaser v1000a (zwart, met window) en die weegt dus 20 kg. Ga er wieletjes onderplaatsen, scheelt een hoop sjouw werk bij de lan's 8)

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 07:39
De Thermaltake Xaser III V2360+
is de enige naast de v2420-U (usa only ) met standaard voeding ?
Is deze wel leverbaar in NL ?

PV opbrengst

Pagina: 1