[XP] verberg accountnaam en switchen gebruiker

Pagina: 1
Acties:

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 16:01
Ik heb op windows xp een account gemaakt welke ik heb verborgen met de registry-hack.

Als ik met dit account in log (Ctrl-Alt-Del 2x) en even later -switch user- selecteer kom ik weer op het welkomst scherm.

Nu werkt Ctrl-Alt-Del 2x niet meer om opnieuw aan te loggen. Wie weet er een oplossing?

A life lived in fear is a life half lived

• dotcode
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31

dotcode

///\00/\\

Dit is niet mogelijk, je kan alleen (Ctrl-Alt-Del 2x) doen als er nog geen users zijn aangelogd op het systeem.

• Not_Disclosed
Nu kan ik die gebruiker wel benaderen als een ander account selecteer uit mijn welkomstscherm (een poweruser) om vervolgens via de taskmanager in te loggen bij het verborgen account. Is er geen makkelijker route?

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Wat wil je nu precies doen/bereiken?
Waarom meld je je niet gewoon af?

• Not_Disclosed
Onder het verborgen account heb ik ongestoord door anderen mijn emule-tje draaien. Ik wil de machine vervolgens vrijgeven voor andere gebruikers maar er ook weer vlot in kunnen.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zet fast user switching uit en het welkomstscherm ?

• Not_Disclosed
Ik moet wel als een grote zeikerd klinken ;)

Ik wil graag het welkomstscherm behouden om het voor de andere gebruikers niet NOG ingewikkelder te maken dan een PC kan zijn.

• dotcode
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:31

dotcode

///\00/\\

Kan je niet de user waaronder je inlogt de zelfde rechten geven als je verborgen user, dat kan je de mail lezen zonder inteloggen (niet dat dit nuttig is ofzo).

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Yup waarom moet dat account verborgen zijn, zet gewoon een password op je eigen account.

Verborgen is leuk maar het is niet nodig, alleen in geval van beheer lijkt mij...
o.i.d.

Emule kan je toch ook op de achtergrond draaien op je normale account, als je dan wil switchen moeten ze het wachtwoord invullen.
Pagina: 1