printer blokkeert pc

Pagina: 1
Acties:

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 14:14
Ik heb een HP Deskjet 710c printer via de parallele poort maar nu is het zo als ik iets ga printen dan blokeerd dus mijn hele pc ik kan niks meer doen tot zo'n 2 sec. voordat hij klaar is wat zou dit kunnen zijn in heb al erg lang last van dit probleem.
pc : Intel p4 1,7ghz met 768 mb RIMM Memory Asus p4t-e motherboard.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

dat je pc langzaam wordt als je print is normaal.
je kan dit enigzins beperken door in de bios de printerport in te stellen op ecp+epp

enige andere oplossing, gebruik usb

[ Voor 13% gewijzigd door job op 22-08-2003 15:44 ]

• clonedonkey
Heb net nog even gekeken maar dit staat al aan in de bios en tja usb is beter natuurlijk maar heb nog geen zin om nu een nieuwe printer te kopen heb net een nieuw cardridge maar is er geen andere mogenlijkheid want hij is wel erg langzaam hij doet zelfs helemaal niks :-(

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Euhh, werktie nu traag, of staatie 2 seconden stil of doet die helemaal niks meer :?

Ook nieuwe drivers geinstalleerd :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• clonedonkey
er staan de drivers van xp op en er zijn geen nieuwe op de site en de pc kan je de gehele print beurd niet gebruiken alleen 2sec. voordat het papier eruitkomt komt zij zegmaar weer "vrij"

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien raakt je printer wel in de war van die lange zinnen zonder voldoende leestekens of hoofdletters.
Ik heb er in ieder geval best moeite mee..... })

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:45
Probeer eens een andere instelling voor je printerpoort in je bios?

En maak alsjeblieft eens echte zinnen, zet af en toe een punt, want dit is niet echt leesbaar.

En blokkeren is met KK en persoonsvormen 3e persoon enkelvoud eindigen in Nederland al jaren op een T. Dus kan een modje iets aan de topictitel doen?

edit:

Modje met heel veel koffie op... die is snel zeg!

[ Voor 12% gewijzigd door dreamscape op 22-08-2003 16:05 ]

Punctuality is the politeness of kings

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

ik zou die printerpoort instellingen in de bios maar gewoon ecp/epp laten, want dat is het snelst. Ik denk dat het aan de printer spooler ligt, maar weet eigenlijk niet hoe het op te lossen is.

Verwijderd

[wilde gok]
Ding aansluiten op usb met verloopstekker
[/wilde gok]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 18:55
Heb ik hier ook zo'n beetje met een 720C.
Is normaal.

Kun je dus nix tot vrij weinig tegen doen.

Mijn pc is ook altijd ff traag als ik iets print. Vrij hoge cpu belasting lijkt het wel.
Printer zal wel vrij weinig geheugen hebben waardoor alles er beetje bij beetje heengepompt wordt ofzo..
Pagina: 1