Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
doe bv eens:
ping nu.nl -t
en nog wat servers, en kijk dan of er pieken zitten in de pings. Ofwel probeer te achterhalen waar het probleem zit, de server waar je naar connect, krijg je bij meerdere sites die gekke pings kan je concluderen (voorzichtig) dat wanadoo wat probleempjes heeft in de infrasturcuur.
Als een andere pc een topic opent met 100 plaatjes, wordt je ping inderdaad 1000 gedurende 10 seconden
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En waar naar toe ik ook ping, ik krijg altijd dat er 6 a 10 pings achter elkaar 500+ zijn, en daarna weer normaal (~20).
En dat komt in UT dus overeen met ping 1000+ en 50/60
Dus het ligt niet aan de server waar ik game.
Even wanadoo mailen/bellen misschien
Dat is het dus niet, want ik heb het altijd ook als ik de enige ben die op internet zit hier thuis. En het komt met een bepaalde regelmaat voorbij. Dus het ligt niet aan mijn thuisnetwerk.JvS schreef op 22 August 2003 @ 15:53:
dat lijkt me een probleem wat in jouw netwerk zit, of zit de pc normaal gesproken alleen aangesloten op de verbinding?
Als een andere pc een topic opent met 100 plaatjes, wordt je ping inderdaad 1000 gedurende 10 seconden
Allemaal dingen die je uit moet zoeken, voordat je zeker weet wat je moet doen, maar allemaal dingen die je even zelf uit moet vogelen.
En wat is "ik heb de andere PC host gemaakt" dan precies? heb je de andere pc helemaal in z'n eentje aangesloten, direct op het modem aangesloten?
En het komt met een bepaalde regelmaat voorbij. Dus het ligt niet aan mijn thuisnetwerk.
het komt met enige regelmaat voor, dus het ligt niet aan de adsl verbinding (of geldt dat argument dan ineens niet?
[ Voor 19% gewijzigd door JvS op 22-08-2003 15:59 ]
Ja, hoe andersJvS schreef op 22 August 2003 @ 15:59:
En wat is "ik heb de andere PC host gemaakt" dan precies? heb je de andere pc helemaal in z'n eentje aangesloten, direct op het modem aangesloten?
We hebben hier een netwerk met 2 PC's, en elke PC heeft 2 netwerkkaarten dus het is niet zoveel werk om de host te wisselen
Maar goed bedankt voor je tips, ik zal wat proberen straks.
Dat kan je wel eeuwig volhouden dat het niet zo is, maar als kpn of wanadoo een monteur langsstuurt (omdat er ws nergens op de lijn een storing zit, komt-ie bij jou kijken
Dat snap ik nietJvS schreef op 22 August 2003 @ 16:06:
Dat is niet stand alone aangesloten op het modem vriend.
Hoe kan ik de modem anders aansluiten dan? Hij zit rechtstreeks op mijn PC nu hoor. En als ik internet delen uitschakel is het probleem er nog.
Heel raar. Heb het 4 weken gehad, ik open een topic. En woesj het is over?
Naja magic.
Ik ben de draad kwijt.
Op virussen heb ik gescanned ja, mijn systeem is nu clean.
Tsjaa, en hoe test ik datWiNlUx schreef op 23 August 2003 @ 23:11:
Kun je niet zachtjes aan denken dat het wel eens aan je modem zou kunnen liggen?
Modem heeft altijd goed gefunctioneerd. Heb er ook geen rare grappen (patchen oid) mee uitgehaald.
Ik begin zelf er aan te denken dat het iets te maken heeft met de virussen die rondgaan. Ben nu zelf virusvrij, maar mijn moeder's PC misschien niet. Even checken.
Controleer ook even op Spyware dus (Ad-Aware). Pak desnoods even Ethereal en kijk of er soms om de zoveel seconden verkeer over de lijn gaat.QuestGamer schreef op 23 augustus 2003 @ 23:16:
Ik begin zelf er aan te denken dat het iets te maken heeft met de virussen die rondgaan. Ben nu zelf virusvrij, maar mijn moeder's PC misschien niet. Even checken.