[dhtml] menu

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Hoi, ik ben zelf een oersimpel dhtml-menu aan het maken. Ik heb een pagina gemaakt m.b.v. tables en in een van die tables staat een plaatje. als ik over dat plaatje ga, dan laat ik een divje visible worden dmv. style.visibility='visible'. Dit werkt allemaal perfect, alleen nou heb ik een probleempje. Die table staat gecentreerd in een pagina, en die layer heeft een fixed-position. Als ik nu op mijn standaard resolutie draai, dan werkt alles perfect. Maar zo gauw ik een andere resolutie instel, dan staat dat menu zelf (die div dus) teveel naar links of naar rechts. Wat ik geprobeerd heb, is dmv layer.style.left = this.style.left de layer op de goede positie te krijgen, maar this.style.left is hierbij niet gedefinieerd. Dit regeltje code staat in de OnMouseOver van het plaatje. Heeft iemand hier een oplossing voor?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:01

crisp

Devver

Pixelated

zet je layer in een container die zelf relatief gepositioneerd is.

Intentionally left blank

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

margin en padding @ w3schools.com :Y)

je moet wel eerst de eigenschap opgeven om ze daarna met js te kunnen veranderen

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

offsetWidth / offsetHeight

offsetLeft / offsetTop bedoel ik natuurlijk 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Pelle op 22-08-2003 15:48 ]

Dit topic is gesloten.