Toon posts:

Duron Unlock solderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand wel eens de L1 bruggetjes aan elkaar gesoldeerd? Ik zit te kloten met een potlood maar heb het al tig keer geprobeerd. 2 verschillende potloodhardheden maar niks geen mogelijkheid om de multiplier omhoog te krijgen. Zo'n pen geval heb ik niet.
Is het mogelijk om te solderen? ;)

*D

Verwijderd

Uh =)
Kdenk van wel =)
Alleen moet je natuurlijk wel uitkijken dat je ze niet onderling verbind =D
Dus een plaatje ertussen houden als je de tin aanbrengt =)

Als je het echt gaat doen, en het is je gelukt wil ik het wel fkes horen =) Misschien ga ik het dan ook nog wel doen =D

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Haal anders van dat achterruitverwarmingrepareerspul van Bison. Dat heet geloof ik Bison Electro. Als de lokale gereedschappenboer het niet heeft kan ie dat vast wel voor je bestellen. Heb ik ook moeten doen (voor een auto dan, tja t.net brengt je op ideeen), was binnen een week binnen.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Knappe jongen als het je lukt, volgens mij is het niet te doen.

Maar wie weet,

Suc6

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Die geleidende lak werkt perfect. Zoals je uit een andere topic hebt kunnen lezen heb ik dat ook gebruikt. De halfords verkoopt die shit. Het is alleen wel duur: rond de 34,- voor een miezerig klein beetje. Maar je hebt ook niet veel nodig: 4 speldedrupjes. En veel veiliger dan solderen.

Mijn Duron 650 doet het heerlijk op 900...

da-Lynx

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Wat is de naam van die geleidende lak? 't klinkt wel interessant want mijn PC doet wel es beetje vaag met multiplier vergeten en op standaardspeed gaan draaien enzo.
Ook wil 'ie niet boven de multiplier 8, gaat altijd fout. Andere potloden gebruiken gaat niet echt op geloof ik, gebruik nu vierde soort alweer |:(

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-08 18:42
GODVER^&)^&$)^*$(*_$

20 x potlooden. Geen resultaat.

Nu toch eindelijk electrical conductor paint gekocht. Netjes erop met een speld. Geen contact tussen de bruggen. Tijdje laten drogen. FOUT !!!! Nog steeds niet.

Ik wordt er :r :r :r :r misselijk van.

Iemand anders nog een laatste oplossing? (andere duron kopen :? )

@WIN

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 19:05 schreef Edwin Broeken het volgende:
GODVER^&)^&$)^*$(*_$

Nu toch eindelijk electrical conductor paint gekocht. Netjes erop met een speld. Geen contact tussen de bruggen. Tijdje laten drogen. FOUT !!!! Nog steeds niet.

@WIN
heb je je potlood strepen wel elke keer goed weggegumd dan?? is (geloof ik) wel belangrijk!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 16:07

Epsilon

GODVER^&)^&$)^*$(*_$

@WIN
misschien ben je jij niet iemand die geluk heeft gehad en heb jij er een die gelocked was :(
kan je checken door onder je cpu te kijken: als je alle pinnentjes hebt is ie niet gelocked.

mocht het toch zo zijn dat ie gelocked is moet je de comp!totaal van november 200 er bij. daar staat in hoe je door met de andere bruggetjes te kloten het zelfde te bereiken.
(voltage veranderen en mp)

Verwijderd

GODVER^&)^&$)^*$(*_$

@WIN
Ach man, ik had hem in 1 keer gefixed, met gewoon een HB potlood, wel superscherp geslepen met 1200 grit schuurpapier en met vaste hand aangebracht. :7

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 10:54

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Van mensen als Dimwit word ik een beetje :r

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
het is heel belanrijk dat als je die elektroshit van bison opbrengt je de kontacten heel goed schoon moet maken anders maak dat spul geen contact. en dat solderen is helemaal fout, in tin zit namelijk een of ander vies goedje dat een klein gedeelte van je contacten wegvreet, de contacten zijn erg klein dus...

Verwijderd

Ik heb er eens een geprobeerd te solderen maar is gewoon sh*t.De tin hecht nl slecht/niet op de ondergrond van proc. zodat het alleen aan de:::: moet blijven zitten.

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-08 18:42
mocht het toch zo zijn dat ie gelocked is moet je de comp!totaal van november 200 er bij. daar staat in hoe je door met de andere bruggetjes te kloten het zelfde te bereiken. (voltage veranderen en mp)
Hmmmm. Die L1 bruggen leek wel makkelijk. Bij mij werkt t niet... jammer. 700 MHZ is nog steeds niet weinig als je van een intel 200 komt. Eventueel dat ik toch binnenkort een Athlon 900 of 1000 MHZ ergens vandaan ga halen. Toch ff naar die gigaherz he :)

@WIN

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Duron 800 gesoldeerd. Werkt prima. Wees alleen een beetje voorzichtig.

Verwijderd

IK HEB MIJN Duron 600 & 700 zelf gesoldeerd. Dat werk supergoed.:7 Dan weet je 1 ding zeker dat het aan je L1 brugjes niet zal liggen. Tja solderen je kan het of niet. Kan je het niet blijf dan maar lekker spelen met je kleurdoos.:+
Pagina: 1