Dual Slot 1 MB

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wie heeft er hier een dual slot 1 MB en welke? Ik denk er sterk over om er 1 te kopen, maar aan de andere kant twijfel ik ook ivm de continuiteit: De huidige borden ondersteunen geen udma66, en vaak ook geen fc-pga p3's.
Voorlopig wil ik met celerons aan de gang, maar later wil ik er nog wel een paar goedkope pentium 700's op gooien.

wie heeft meer ervaring met deze borden?

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:16

Marc H

- - Is wakker - -

Ik heb er hier een. Het is een gigabyte GA6-BXDS. Er zitten bij mij 2 Celerons 300A op die op 450 draaien. Voor overklokken is het bord niet echt geschikt, want er zit alleen 66 en 100 mhz op. Het is echt een serverboard, met vier dim sloten <1GB ram> en dual ultra wide SCSI.

Het is ook fysiek een er groot board, ik heb uit mijn inwin 600 full tower het rekje voor de harddisks verwijdert, omdat het in de weg zat met de ide kabels.

Omdat ik de cellies al had getest voordat ik het board kocht, was het voor mij niet zo groot probleem dat er geen andere bussnelheden op zaten.

Voor de rest eigenlijk geen bijzonderheden.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tegen de tijd dat die pentium 700's die je er ooit op wilt zetten goedkoop zijn, zijn er weer andere dingen die je op je moederbord wilt: udma99?, AGP 8x?. Ik denk dus dat je tegen die tijd gewoon weer het beste een nieuw mobo kunt kopen en nu het prijsverschil in eigen zak houden. En daarbij verkoopt een processor met mobo volgens mij makkelijker dan alleen een processor.

Zelf heb ik een Abit BP6, dus geen slot 1, en daar ben ik heel tevreden over en ik heb er nog geen problemen mee gehad.