Help! Mafia install loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• Fluim
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07-2015
Ik heb de legale versie van Mafia, maar als ik hem wil installeren dan loopt ie vastbij het einde van a3.dta . Probeer ik de hele cd naar mn hd te kopieren dan zegt ie bij hetzelfde bestand: "kan a3 niet kopieren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole). Ik heb het ook al geprobeerd via mijn cd writer, maar daarmee gebeurd precies hetzelfde.
Er zitten geen krassen oid op de cd. Iemand enig idee of dit uberhaupt op te lossen is, of moet ik de cd naar de fabrikant opsturen?

Mijn Sys Specs:
Pentium 4, 2 GHz
248 RAM
Intel 82845G Graphics Controller
Maxtor 4D040H2 HD 32 GB, ruim 7 GB vrij
Toshiba DVD-ROM SD-M1612
Philips CDRW2412A

Verwijderd

in welke drive stop je cd rom nou dan? in die toshiba of die philips? anders moet je gewoon ff bij beiden proberen

• Fluim
ja ik heb beide al geprobeerd, dat is het probleem dus. En bij allebei werkt ie dus niet...

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waarschijnlijk moet je 'm naar een fabrikant opsturen. Die CD is gewoon verrot. Ik heb weleens dezelfde fout gehad bij een zelfgebrande cd. Er zat toen gewoon een complete put in cd waar je doorheen kon kijken.

Je kunt proberen om met tools als Blindread de cd te kopieren, maar ik geef je weinig kans.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Fluim
maar de cd is zeker niet erg beschadigd, er zit een klein krasje op aan de zijkant, maar ziet er niet uit als de veroorzaker van het probleem... Maar ja, t kan bijna niet anders denk ik he?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

wduim schreef op 22 August 2003 @ 14:38:
maar de cd is zeker niet erg beschadigd, er zit een klein krasje op aan de zijkant, maar ziet er niet uit als de veroorzaker van het probleem... Maar ja, t kan bijna niet anders denk ik he?
De CD heeft dus wel een beschadiging? Het maakt niet uit hoe groot de krassen zijn, maar hoe diep ze zijn. Het probleem wat ik met m'n zelfgebrande CD had, was dat er een heel klein gaatje inzat. Er zijn wel methodes krassen te verwijderen, of de invloed ervan te verminderen, zodat je de CD kunt kopieren. Maar dan zit je waarschijnlijk nog steeds met een kopierbeveiling die je moet kraken.

Het beste wat je kunt doen is gewoon terug naar de winkel te gaan en om een nieuwe te vragen. Ik neem aan dat je daar gewoon recht op hebt...

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1